Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Egy év a Forex piacon

2009.08.31. 09:07 Miskolci

A napokban lesz egy éve, hogy rátaláltam a forex-re és elkezdem foglalkozni a témával. Elolvastam egy pár bejegyzést az elsők közül a tavaly indított blogomból és jócskán megmosolyogtam magam. Sok volt a rossz szóhasználat és téves kifejezés. De ez teljesen rendben volt, hiszen, ahogy akkor írtam, teljesen kezdőként indítottam az írásaimat.

Nos, egy év eltelt. Nem lettem sokkal okosabb és szakértőbb, de azért jópár dolog a helyére került és több dologgal tisztában vagyok azóta. Lehet, hogy ha egy tanfolyamra elmegyek, akkor egy hónap alatt sokkal előrébb jutottam volna már, mint ahol most vagyok. Nem baj. Szép lassan fejlődök és kupálódok.

De nézzük meg, hová is jutottam ezidő alatt.
Kipróbáltam jópár robotot és stratégiát. És végre úgy néz ki, hogy megtaláltam a nyerő összeállítást. És ami fontos, hogy azoknak a helyes beállításait is, mert azt is ki kellett tapasztalni, hogy az alapbeállítások nem mindig olyan jók.

Elkezdtem tudatosabban kereskedni manuálisan is. Ez ellen sokáig hadakoztam magamban, mert ahogy mondtam, nincs semmilyen képzettségem a témában és ezért tartottam tőle és úgy gondoltam sose leszek rá alkalmas. Most mégis profitos hónapot zártam.

Mindent összevetve készítettem egy összesítést az augusztusi tevékenységemről. Élő számlán sikerült abszolút pozitívan zárnom. Minden robotom és a manuális stratégiám is pozitívan zárt. Meglepő módon a sokaknak csalódást okozó FapTurbo teljesített messze a legjobban (saját beállításokkal), nagyságrendekkel megelőzve a MegaDroid-ot. De a droidtól nem is várok hatalmas kiugrást, mert ő a lassan de biztosan kategória (kb. havi 10% profit).

Szóval most kezdem már úgy érezni, hogy ebből még lehet valami. Taklán mégegy év és komoly bevételeim is lehetnek a forex-ből és idővel talán fel is mondhatok a munkahelyemen :-) Vagy megtartom azt hobbinak.

7 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde fapturbo megadriod megadroid

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr501350043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

navigator. 2009.08.31. 10:14:18

Arról esetleg írnál hogy milyen manuális stratégiát használsz?

Csabe 2009.08.31. 10:34:49

Gratula!

Én inkább a manuális stratégiákban hiszek, mert valahogy úgy érzem hogy kezemben tartom a dolgokat. Ez hülyeség, mert a piac markában vagyunk. Mégis nehezen bíznám magam egy robotra.Ez azért lehet mert nem ismertem a robotokat. A Te blogod nyitotta fel a szemem, hogy lehet ez a jövő. Az ismeretlentől jobban fél az ember, és az én jól bevált stratégiámat(divergencia, és néhány indikátor) nehezen dobnám el. A hátránya hogy gép elé vagyok szíjazva. Igaz lehetek bárhol, de nem szabadulok a poziktól. Sok sikert, én még bátortalan vagyok a robotokhoz, de biztos elkezdem valamikor, és kérem a segítséged ha lehet. üdv

Miskolci 2009.08.31. 11:14:58

@Csabe:
Hát igen, a manuális kereskedés hátránya a chart-ok figyelése. Én is egyenlőre csak a munkahelyemen ülve rá-rápillantva kereskedem. Szóval sok pozícióról lemaradok. De talán nem is baj, mert nem tudom hogyan hatna rám, ha "egyfolytában" figyelnem kéne a monitort :-)

robione 2009.09.02. 09:22:07

Szia Józsi!

Lemaradtam valamiről, vagy történt valami a fórummal ??

Miskolci 2009.09.02. 09:25:10

@robione:
Tudtommal semmi. Reggel működött és most is működik.

majkulnajt 2009.11.19. 11:20:18

Helló.Megvettem a megadroidot tegnap,telepítettem,beírtam a receipt kódot,ellenőrizte magát,de azóta semmit nem csinál.Tudna segíteni valaki,hogy ilyenkor mi a teendő?
Előre is köszönöm.
süti beállítások módosítása