Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex MegaDroid, csak pozitív eredmények

2009.04.08. 12:49 Miskolci

Már minden nap csinál kötéseket a Forex MegaDroid. Eddig minden egyes trade nyereséges volt. Akik fent vannak a fórumunkon is, az olvashatta, hogy eddig mindenkinek csak pluszt csinál. Ha esetleg valaki még nem látogatja a fórumot, az még pótolhatja, de azt az információt, amit ott olvashatna azt nem pótolhatja senki, ha nem néz be hozzánk :-)

Bárki beléphet a fórumba, ha feliratkozik a blog jobb felső sorában található Ingyenes Tagságra.

Tehát a fentiekből okulva, eddig egy 100%-os robotot kaptunk. Persze még egy hete sem fut, de azért én örülök ennek.

3 komment

Címkék: befektetés forex tagság devizatőzsde megadriod megadroid

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr671053673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robione 2009.04.08. 15:51:16

Hali mindenkinek!

Sajnos én már felfedeztem egy negatív kötést egy másik forex-es fórumon.

"
Bubukain válasz | megnéz 2009.04.07 07:34:16 © (1162)

nekem minusszal indított a megadroid.
"
De nálunk eddig maulátlan

robione 2009.04.08. 15:53:25

Akinek megvan, vagy meg akarja venni a megadroid -ot jöjjön a fórumra, legyünk minél többen, közösen könnyebb a tapasztalatokat megbeszélve előre haladni.

robione 2009.04.08. 15:55:02

Javítás : De nálunk eddig " makulátlan " !!
süti beállítások módosítása