Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex MegaDroid teszt eredmények

2009.04.02. 09:50 Miskolci

Csináltam egy kis tesztet az új Forex MegaDroid roboton. Mivel a metatrader-ben lehetőség van egy-egy robot tesztelésére a múltbéli adatok alapján, hát belevágtam és megnéztem, hogy mit művelt volna ez a robot, ha ez év január elsejétől meglett volna.

Forex Meta a bróker.
Semmit nem állítottam az alapbeállításokon, csak a GMT offset-et.

Kipróbáltam két módon.

1. Agressive mód bekapcsolva:
2009.01.01-2009.03.31.
Kezdőtőke 1000$
Profit: 455,99$
60 nyertes és 8 vesztes pozíció.

2. Agressive mód kikapcsolva:
2009.01.01-2009.03.31.
Kezdőtőke 1000$
Profit: 663,86$
47 nyertes és 5 vesztes pozíció.

Konklúzió: Lehet, hogy az agresszív módot hanyagolni kell, de nyereségesnek tűnik. Legalábbis demón.

1 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde megadriod megadroid

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr841041296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eagle1 2009.04.05. 17:32:18

Jelen volt valaki a 4.-ei ingyenes Szemináriumon? Én sajnos nem tudtam ott lenni, de érdekelni mi történt.
süti beállítások módosítása