Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Holiday Season a Forex-en

2008.12.31. 10:31 Miskolci

Kicsit (igazából nagyon) megkésve írok a Forex piacon kereskedőket erősen érintő változásokról, melyeket a bróker cégek vezetnek/vezettek be az ünnepek idejére. Aki szokta olvasni a Metatrader-ben érkező leveleket, az esetleg időben értesűlhetett róla, hogy ideiglenesen, kizárólag az ünnepek idejére (Holiday season) megemelik a jutalékokat, a spread-et.

Ez azért érint minket, mert a robotok teljesítményét ez drasztikusan leronthatja. Nálam is így történt. Azonnal le is álltam a kereskedéssel. Én azt javaslom, hogy aki robotot használ, az csak január 5-én kapcsolja be legközelebb.

A FAPTURBO is két nap minusszal zárt életében először. Ekkor fogadtam meg a készítők tanácsát, hogy függesszük fel a kereskedést. Beillesztem ide az eddig elért eredményeimet mind a FAPTURBO-val, mind az Autopilot-tal (FAPS). A FAPTURBO-s diagramm azért ugrott meg olyan drasztikusan, mert három hét stabil, állandó pozitív eredményei meggyőztek a működéséről és befizettem még a számlámra 26$-t (2600cent), hogy már kicsit kézzelfoghatóbb, illetve nyereségesebb profitot termeljen. Pechemre pont akkor jöttek az ünnepek, úgyhogy most már türelmetlenül várom a jövő hétfőt.

FAPTURBO eredményeim élő számlán:

 

 

Forex Autopilot System eredményeim élő számlán:

 

Szólj hozzá!

Címkék: befektetés forex devizatőzsde forex autopilot autopilot fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr22849957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása