Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

FAPTURBO

2008.12.01. 08:54 Miskolci

Ma reggel elrajtoltam a FAPTURBO-val. Kíváncsi vagyok mit produkál majd. Egyenlőre még nem nyitott pozíciót, bár igaz, hogy még csak 20 perce kapcsoltam be. Bár közben megy mellette a Forex Autopilot System is és az csinált már kétszer 10$-t.

Viszont egy fontos dolgot el szeretnék mondani. A Forex Funnel nevű robot tesztelését befejeztem. A teszt eredménye az, hogy nem ajánlom. Kb. 20 perc alatt lenullázta már többször is a két hét alatt összedolgozott 2-3 ezer dollárokat. Olyan bután csinálja, hogy az már ilyesztő. Önkényesen elkezd olyan magas lot értékkel kereskedni, hogy pillanatok alatt felemésztette az egyenlegem. És ezt sajnos többször is eljátszotta. Szóval nem biztonságons szerintem.

Később jelentkezem még FAPTURBO eredményekkel.

6 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde forex autopilot autopilot funnel fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr60797340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlackBo 2008.12.03. 10:25:46

Sziasztok!
Tud valaki megbízható brókert ajánlani?
Szeretnék egy élő számlát nyitni,olyan brókernél, aki tényleg fizet is.
Van valakinek tapasztalata élő számlával?

Miskolci 2008.12.05. 11:59:36

Szia BlackBo!

Én nyitottam két brókernél is számlát, de kifizetésre még nem került sor. Ha minden jól megy, akkor egy-két hét múlva viszont igen.
Amúhy a Forex-Lite-nál és az FxOpen-nél nyitottam. Elkezdtem gyakorolni éleseben is. Azért választottam ezeket, mert 1$-ral is lehetett nyitni, amit 100 "pénz"-nek lát a trader. Tehát most van már 800-am az egyiknél, azaz 8$-om összejött. Viszont 10$ a kifizetési minimum. Remélhetőleg pár nap és próbautalás lesz :-)

BlackBo 2008.12.07. 17:36:52

Szia Miskolci!

A Fapturbo-t több brókerszámlán is használhatod egy időben?
Kíváncsi vagyok a tapasztalataidra, a programmal és a brókecégekkel kapcsolatban is.

Miskolci 2008.12.07. 18:18:07

Szia BlackBo!

Annyi számlán használod, amennyire csak pénzed van :-)
Ha van elég tőkéd, akkor így többszörözni tudod a profitot.
Én most két élő számlát futtatok, de az egyiken a fapturbo, a másikon az autopilot megy.

BlackBo 2008.12.08. 11:18:30

Kedves Miskolci!
A Fapturbo suppportja szerint, ha egy példányt rendelsz a programból, akkor azt csak egy demo-számlán és egy élő számlán fogod tudni használni:(
(két számlára ad aktiváló kódot.)Ha több számlára is szeretnéd rátenni, akkor venned kell egy másik példányt belőle, aminek az árából elengednek 10$-t.
Gondoltam, jó ha tudod..

Miskolci 2008.12.08. 11:27:32

Köszi BlackBo! Ezt jó tudni. Akkor ezért nem csinál semmit a harmadik számlán? Lehet.
süti beállítások módosítása