Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Az amatőr forexes és a világválság

2008.11.07. 20:57 Miskolci

Régen jelentkeztem. Sok minden történt a forexes próbálkozásommal. A legígéretesebb 100$-ról 2300$-ra dagadó demószámlám már a múltté. Bizony lenullázódott. Ahogy korábban írtam már ebből kb. 1000$ az én szintiszta hülyeségem, illetve naívságom az oka. Tehát nem a robotok hibája, hanem az én emberi tényezőmé. A többit bizony levitte a gazdasági válság, ha így mondhatjuk.
Hogy mi tortént pontosan? Nos, ezeket a robotokat nem az ilyen extrém és rendkívüli helyzetek elemzésére és kezelésére készítették. Nem is birkózott meg velük a normális körülmények között remekelő Forex Autopilot sem. De azt elmondhatjuk, hogy az elmúlt pár hét pénzügyi szempontból egyáltalán nem volt normálisnak mondható.
Felocsúdva csalódottságomból novemberben újra elindítottam a robotjaimat. Igen már kettő dolgozik nekem. Az egyik még próbaidős. De erről majd később.
A napokban már nem olyan eszeveszetten változnak a devizatőzsde diagramjai. Egyre kevesebb az extrém változás és ennek köszönhetően bizony újra jól dolgozik a robot.  A Forex Autopilot System most hat nap alatt 652$-t csinált nekem 0.1-es lot-tal. Frissítem is a blog alján található diagrammot, illetve beszúrom még a másik robotét is. Bevallom az most per pillanat jobban muzsikál, mert nyolc nap alatt 946$-t csinált. De hozzátartozik a valósághoz, hogy ezt már korábban is teszteltem és igen rapszodikusan működött. pár nap alatt mesés összeget produkál, aztán két nap alatt feléli. Mindenesetre most újra tesztelem. Ez a robot pedig nem más, mint a Forex Funnel.
Olvastam róla külföldi fórumokon jót is, rosszat is. Meglátjuk!

Most egyenlőre ennyi. Illetve a válságból is tanultam valami nagyon lényegeset a forexezéssel kapcsolatban:

A bölcs és higgadt amatőr forexes, extrém piaci helyzet esetén felfüggeszti a robotok használatát és megvárja, míg megnyugszanak a kedélyek. Akár egy hónapot is kihagy, ha kell!!!

1 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde forex autopilot autopilot funnel forex funnel

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr81756334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polki00 2008.11.10. 15:03:20

Hali mindenkinek

Ha igazán sikeres szeretnél lenni a robotokat is felügyelned, kell (ez persze csak az Én véleményem)
A legnagyobb hiba általában a Mohóság ezt kell leküzdeni NEM egyszerű főleg nem eredeti pénzzel (na még egy zárást megvárok pl:)) néha le kell nyelni a keserű pirulát, ez van csodák, itt sincsenek! 3000usd alatt elkezdeni nem nagyon érdemes ezen a szinten is inkább 0,03-0,07 lots-al és 5000 nél lehet 0,1 és 2-3 devizapárral 1x maximum. FONTOS ez nem a gyors meggazdagodásról szól inkább hosszú távú havi jövődelem, lehet.
Tippjeim: Tűz ki egy napi célt: alaptőke 5%-a mondjuk ez 3000Usd-nél 150Usd utána, lekell zárni a legkisebb veszteségnél mindent és várni a következő napot. Van mikor jobb lezárni egy nagy mínuszt és beletörődni, mint kivárni, míg 2x annyi lesz. vissza fogja termelni! Van olyan is, hogy jobb, ha pozitvba te zárod le nem várod, meg míg eléri az automata lezárást. PÉNTEKEN ne kereskedj.
És ne hagyd magára a robotot! Nem kell 5percenként figyelni de, óráként nem árt ránézni, kereskedj olyan időben, amikor tudod felügyelni: pl 8-20 óráig..! Aki csak munkaidő után tud vele foglalkozni, az adjon lejjebb a fent említett 5%nál! Hiszen mondjuk 18-22 nem fog annyit keresni, akkor legyen 1-2% mondjuk z is 30-60 dodó per nap! Havonta ez mit jelent: az én stratégiám szerint kb. 19 napot, kereskedsz egy hónapban, ami azt jelenti 3000nél 5%-os limitnél hogy 2850 Usd(kb. 570ezer Ft) ebből lejön 36% adó marad 364.800 és persze ebből még lejön a brókercég %-a ami változó 0,5-1% : olyan 360.000Ft legálisan megmarad. Ami azt mondom nagyon is jó!
Na már, most aki meló után tud annak is, összejöhet egy 800-900 dollár, ami adózás után kb. 110.000... Sok szerencsét mindenkinek. Mert az kell hozzá és jó a devizapiaccal is tisztában lenni fogalmakat meg tanulni és követni a deviza híreket a VÁLSÁG alatt nagyot, lehet kaszálni, de bukni is. Fontos mikor elkezded, legyél sokkal óvatosabb, mikor megdupláztad a pénzed, akkor már lehetsz vakmerőbb, mert van miből kockáztatni, és már van sikerélmény! Ne feledjétek a FOREXEN az emberek 90% veszít. Nem véletlen. Nem mindeknek való, és akinek nincs félretett pénze, ne ebből akarjon meggazdagodni a görcsös ragaszkodás csak veszteséggel, jár! Láttam már nem egy ilyet igazából 1 évig mellék jövedelem ként, gondoljon rá mindenki mikor már profi, akkor lehet teljes munkaidőben is nyomni! Demo-t csak ajánlani tudom, kezeljétek úgy, mintha a saját pénzetek lenne ez nagyon nehéz. Most s emlékszem hogy dobogott a szívem mikor az első valódi pénzemen Forexeztem Bocsi, hogy hosszú lett:D
süti beállítások módosítása