Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

A kapzsiság és a magabiztosság ára

2008.10.22. 07:06 Miskolci

Hosszú szünet után jelentkezem újra. No, nem azért, mert kiderült, hogy mégsem működik a Forex Autopilot System, hanem mert egy hétig nem voltam internetközelben egy külföldi utam miatt. Ez azt eredményezte, hogy nem tudtam futtatni kedvenc forex robotomat sem.

Viszont két nagyon fontos dolgot megtanultam az eltelt idő alatt:
1. Pénteken légy óvatos!!!
2. Ha valami jól működik, ne piszkálj bele!!!

Az első, a pénteki nappal kapcsolatos. Eddig három hétvégém volt, mióta az Autopilot-ot használom. Soha nem zártam le egyetlen nyitott pozíciót sem pénteken lefekvés elött. Az első hétvégén nem is volt belőle gond. Hétfőn reggel csodálatos 98$-os plusszal zárt a pénteken este nyitva maradt pozícióm. Ebből kiindulva a következő pénteken sem zártam le. Viszont hétfő reggel csúnya -400$ körüli zárást találtam. És sajnos a hibából nem tanulva ezt eljátszottam a következő hétvégén is. Ez a két csúnya visszaesés jól látható a blog alján látható diagrammomon (nameg az egy hét szünet is).

Szóval a tanulság az, hogy pénteken lefekvés elött...nem...pontosítok, mert a lefekvés elég relatív. Szóval pénteken még éjfél elött zárjuk le a nyitott pozícióinkat, mert inkább legyen -100$, mint hétfő reggelre -400$. Ezt a "kis" veszteséget simán ledolgozza akár egy óra alatt a rendszer majd.

A második a belepiszkálós dolog. Hát igen. Látván a jó eredményeket, megjött az étvágyam. Gondoltam megtöbbszörözöm a bevételeimet. Nem kellett volna. Épp rosszkor állítottam nagyobb értékre a lots-ot, épp rosszkor állítottam többre a max orders-ek számát, épp úgy alakult a piaci helyzet, ahogy Murphy törvényei meghatározzák és máris bajok kerekedtek. Amint visszaállítottam a régi, jól bevált paramétereket, újra jól mentek a dolgok.

Szóval a tanulság az, hogy ha valami jól megy, akkor az had menjen jól.

2 komment · 1 trackback

Címkék: befektetés forex devizatőzsde forex autopilot autopilot

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr81725816

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2017.12.09. 07:55:57

TOP10 zenész cameo EVÖR - B-oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sheenka 2008.10.22. 10:49:23

Szia!


Tesztelek én is 1000-el. Már éppen meg akartam kérdezni, hogy Te zárod a tradeket vagy hagyod a pilotra az egészet. Sajnos nekem nem zárt le eddig semmilyen pozíciót és elég nagy minuszokat gyüjtött be. Ilyenkor ha beragad növelem a maxordert. Egyébként Te is több devizapáron tesztelsz?
Szerintem a dolog titka az, hogy jó időben kell elkezdeni. Egy hét alatt 3000 demo accountom 7000-re hízott a fent leírt módszerrel de most már 3000$ a nem realizált veszteség. Azért ez így sem rossz. Nem zártam semmilyen poziciót, kíváncsi vagyok a FAP "csoda" stop loss algoritmusára. Azért vannak félelmeim. :D
Meg fogom próbálni egy kissebb demo accounttal és a Te pénteki manuál zárós stratégiáddal.
Úgy látom, hogy 1000$ alatt nem érdemes elkezdeni. Inkább kiutalok 2000$-t és leszek sikeres mint, hogy nullázzam az accomat és a rossz tapasztalat miatt el megy a kedvem az egésztől.

Miskolci 2008.10.22. 11:40:14

Hello!

Alapból nincs a FAP-nak stop loss beállítva. Szóval akár a végtelenségig, illetve a számlád erejéig felemésztheti egy rossz pozíció a pénzed.
Én beállítottam 1500-ra (fxpro-ban, mert az 5 tizedes jegyig nézi).
Főleg a mostani kiszámíthatatlan pénzügyi helyzetekben szerintem ez kell.
süti beállítások módosítása