Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex Autopilot System tapasztalatok

2008.10.09. 21:45 Miskolci

Nos, egyre inkább örülök, hogy rátaláltam a forex bizniszre, mert most már nehezen tudom elhinni, hogy nem működik az az úgynevezett autorader, amit megvettem és tesztelek szeptember 23 óta. Ez a program a Forex Autopilot System.

Az eddigi eredményeim, statisztikáim:

12 nap kereskedés:
10 nap pozitív zárás
2 nap negatív zárás.

Befektetett összeg: 100$
Mostani egyenleg: 2302$

148 megnyitott pozíció:
4 veszteséges
144 nyereséges

Szerintem ennél több reklám nem kell ennek a rendszernek.

És mindezt tök amatőrként értem el.

Egyet viszont el kell mondanom. Több traderrel is kipróbáltam, különböző napszakokban és arra jutottam, hogy nem mindegy mikor és melyiket használom. Az otthoni számítógépemen az fxpro metatrader-t telepítettem (www.fxpro.com), míg a munkahelyi gépemen a sima metatrader 4-et. A két trader közötti egyetlen számomra észrevehető különbség az indító ikon küllemén kívül az volt, hogy a sima metatrader 4 csak 4 tizedesjegyig kezelte a valutapárok árfolyamát, míg az fxpro változata 5 tizedesjegyig.
Nem tudom, hogy ez, vagy pedig a különböző napszakban történő futtatás okozta-e a különbséget, de a munkahelyi sima változat reggeltől délután 4-ig igen gyengén muzsikált. Viszont otthon a délután 5 óra körül indított fxpro változat pedig ilyen csodálatos eredményeket produkál most már folyamatosan.

Szerintem biztos nem véletlen. És talán mind a két tényező fontos lehet.

5 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde forex autopilot autopilot

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr68705927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vinery 2008.11.06. 19:14:52

A segítségeteket szeretném kérni a Forex Autopilot System program használatával kapcsolatban.
Mi a tapasztalatod, eredményed a programmal, esetleg van ennél még jobb progi?
Sajnos nehéz helyzetben vagyok, munka nélkül. Demóztam pár hétig, utolsó 50 eFt-omon számlát nyitottam, és a 200 $-ból már csak 80 van.
A programot próbáltam elindítani az alábbi paraméterekkel, de a felső sarokban az expert neve mellett egy x van, nincs mosolygó figura. Vártam 1 órát, de semmi nem történt. Az expertre azt írta ki, hogy elindult. Angolul nem tudok annyira, hogy a leírást értsem.
A chart időegységének hány percet válasszak?
Melyik expertet válasszam közülük?
A MT4 magyar nyelvű, 0,01 lot a legkisebb egység.
Légy szíves tudnátok nekem képeket küldeni, amin a beállítások látszanak, és a nekem megfelelő értékekről leírást a szollosiz@freemail.hu címre.

Köszönöm a segítségeteket.

Miskolci 2008.11.06. 21:23:07

Kedves Vinery!

Először is azt kell mondjam, hogy szerintem nagy hibát követtél el azzal, hogy az utolsó Forintjaidat feltetted. Nem szabad olyan pénzt befektetni, aminek elvesztése komoly gondot okozhat. Ezt a privát véleményem mindenképp le kellett írnom. Ne haragudj!

A többi dologgal kapcsolatban...Az autopilot-od vagy azért nem üzemel, mert ki van kapcsolva az "Expert Advisors" gomb, mely a felső menüsor közepe felé helyezkedik el. Zöldnek kell lenni. Vagy pedig azért, mert az F7-et megnyomva bejövő Expert Advisor beállításoknál az "Élő kereskedés engedélyezése" nincs kipipálva. Ezen kívül pipáld még be a DLL import engedélyezést, de vedd le a DLL fuction calls megerősítésről.

Ehhez az autopilot-hoz az 1 perces időegységet javasolja a leírás. Én is ott használom.

Hát körülbelül ennyi. Jótanácsnak még annyit, hogy az élesben történő kereskedés elött én minimum egy hónap demózást ajánlok, de igazából talán a kettő is kevés a magabiztossághoz.

Tomsabi 2009.01.05. 01:15:17

Heló!

Érdeklődnék, hogy melyik robotot használtad általában a FAPS-ból?

ProfitStream Advisor?
StrongTrend Advisor?
IntradayKing Advisor?
ChannnelProfits Advisor?
ProfessionalTrade System?
ScalperPilot Advisor?

vagy az ExtremeProfit Scalper-t?

Kíváncsi lennék, hogy melyik hozott nagyobb eredményt...

Zoltan11 2009.10.19. 19:03:45

Hello!

A segítségedet szeretném kérni, az Autopilot robottal kapcsolatban. A napokban szeretném megvenni, de lenne egy pár kérdésem hozzád, (mivel te már régebb ota használod) és remélem tudsz segíteni. Szóval, ahogy látom több robotot is kapsz egyszerre, ezek közül melyiket használod? Bérmelyik devizapáron fut? és melyiken a leghatékonyabban? Mini számlával szeretnék indulni kezdésnek, kis összeggel is jol kereskedik?

Válaszodat előre is nagyon köszönöm!

Miskolci 2009.10.19. 19:49:08

@Zoltan11:
Szia!

Nos, az idővel változtak a dolgok. Az autopilot-ot már régen használtam.Sajnos azt tapasztaltam, hogy kisebb összegekkel nem igazán biztonságos a működése, ezért leálltam vele. Már más robotokat használok. Per pillanat a jobb felső sarokban lévő két "Ajánlott forex robotok" szekcióban lévőket. Azok közül is A MegaDroid-ot, mert azt akár 100$-os számlán is elindíthatod. Igaz 0.01-es lottal ajánlom. Így biztonságos.
A lényeg, hogy kis összegekhez abszolút nem ajánlom az autopilot-ot.
süti beállítások módosítása