Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Hétvégi szünet után ismért nyereség

2008.09.16. 08:36 Miskolci

Péntek éjjel akadt egy kis szabadidőm, miután kis családom eltette magát már másnapra. Gondoltam lefekvés elött belövök egy-két tranzakciót. Nos, csalódás ért, mert bár tudtam, de elfelejtettem, hogy hétvégén nincs nyitva a forex piac. Legalábbis azzal a broker programmal, amit használok (Metatrader 4). Ez azt jelentette, hogy egész hétvégén pihentettem devizatőzsdei képességeimet.

Nem is baj, mert így legalább megszakadt a negatív sorozatom. Hétfőn reggel még munkába indulás elött bekapcsoltam otthon a számítógépet és izgatottan megnéztem a piacot. Két gyors akcióval 5 perc alatt kerestem 30$-t, ami ugye most épp kb. 5000Ft. Ezután számítógép kikapcsol és jókedvűen munkába mentem.

Aztán este megint megdolgoztam a számlám és összességében a tegnapi napot megint plusszal zártam. Kb. 150$ volt a profitom.

Egyébként a blog aljára beszúrtam egy táblázatot, ahol naponta frissül majd az aktuális egyenlegem. Jó kis dolog ez a Google Docs, mellyel igen egyszerű online vezetni a statisztikáinkat táblázatok és egyszerű grafikonok formájában.

Én momentán már jó ideje használom sikeresen és megelégedéssel a Google eme ingyenes szolgáltatását. Rengeteg dokumentumot és táblázatot érhetek el bárhonnan, ahol van internet. Nem kell lementenem minden gépre, ahol megfordulok és nem kell mondjuk pendrive-on hurcolásznom. Ajánlani tudom mindenkinek:

http://docs.google.com/

Szólj hozzá!

Címkék: befektetés forex killer devizatőzsde

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr90665590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása