Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Kipróbálom: magas profit Forex-szel

2008.09.10. 15:05 Miskolci

Ezt a blogot elsősorban azért indítottam, hogy tudjam magam kontrollálni. Vissza tudjam majd nézni a most remélt fejlődésemet a Forex befektetési forma kiaknázásával.

Hogy ki vagyok én?

Miskolci József vagyok. És mindjárt az elején le kell szögeznem, egyáltalán nem vagyok pénzügyi zseni. Nem vagyok pénzügyi befektetési tanácsadó. Ezen a téren teljesen átlagember vagyok. Tehát ez nem egy szakértői oldal, hanem épp ellenkezőleg. Egy amatőr oldal.

2008.09.08-án kezdtem "tőzsdézni" a devizákkal. Miért?
Nagyon sokszor olvastam már a forex-ről, mint egy csodálatos lehetőségről, ahol az átlagosnál jóval nagyobb hozammal lehet szaporítani a pénzünket. Persze az ember nagyon sokszor belefut "csodálatos" és kecsegtető lehetőségge az interneten, ha pénzkeresési témában keresgél. Ezért már kellőképpen fel vagyok én is vértezve egyfajta immunitással az ilyen ajánlatokra.
Egy-két hónapja azonban adódott egy olyan lehetőségem, hogy befektetik nekem a pénzem egy magas hozamú konstrukcióba, ha úgy gondolom. Azt hogy ki és hol tette ezt az ajánlatot, az nem is lényeges, de kipróbáltam. 100$-ral léptem és egy hónap alatt 32$-t "kamatozott". És utólag ki tudtam deríteni, hogy bizony forex-en kamatoztatták a pénzem.

Ez volt az a lökés, amikor eldöntöttem, kipróbálom én is.

Korábban hallottam már olyan programról, amely elvégez helyettünk egy elemzést és megmondja nekünk, hogy adjunk, vagy vegyünk a devizapiacon. Megfogadva a tanácsait jó sok pénzt kereshetünk. Csakhát bizony sokba került a havidíja és még a kezdőtőkém sem volt meg hozzá. De az újúlt lelkesedésem miatt keresgélni kezdtem a témában és találtam egy programot, amely nem havidíjas és "csak" 100$-ba kerül.
Nosza gondoltam. Akkor kipróbálom.

Ezt a programot Forex Killer-nek hívják. Ezt kezdtem el tesztelni most hétfőn, azaz két napja. Szerencsére lehetőség van egy demó számlával kezdeni, így nem valódi pénzzel játszva kitapasztalhatjuk a programot 5000$ virtuális pénzzel. Én meg is tettem.

Hogy milyen eredménnyel? Erről fogok beszámolni itt, remélhetőleg sok-sok számomra kedvező hírrel.

Most megyek és forexezem egy kicsit.

 

1 komment

Címkék: befektetés forex killer devizatőzsde

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr56657291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fixmiki 2009.02.17. 15:31:41

Sziasztok! Új vagyok ezen a blogon, egy kérdésem lenne: Hallott valaki az FXM brokerről valamit? A választ elöre is köszönöm.
süti beállítások módosítása