Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

FX Monetizer

2014.04.27. 14:31 Miskolci

Jópár hete ajánlotta korábbi vásárlóinak figyelmébe a Forex Growth Bot készítője az FX Monetizer nevű robotot. Sokáig volt olvasatlanul az e-mail fiókomban ez a levelük, de ma megnéztem és úgy gondoltam érdemes megosztani ezt az információt. Első ránézésre egy szolíd, hihető profitot termelő robot, ami legalább éles számlán fut 2012 január óta. Tehát nem egy demó számlával vakítják a vásárlókat. Igaz, nem is termel havi 20-30-40% profitokat. Eddig átlag havi 3.07%-ot csinált több, mint két év alatt. A közzétett számlakivonaton a profit görbéje nagyon szimpatikusan emelkedik. Nem nyílegyenes, ami hiteltelenné tenné, de a maximális visszaeseés eddig 8,49%, ami még szerintem egy tűrhető érték. Sőt!
Az éles számla kivonatát itt lehet megnézni:
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr856092604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása