Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Metatrader frissítés - Build 604 és az felett

2014.02.16. 12:27 Miskolci

A közelmúltban igen nagy változásokon esett át a jó öreg metatrader, amit talán szemmel észre sem lehet venni az indítás után, de akkor biztos belefutunk, ha egy robotot, vagy indikátort akarunk a régi módszerrel, vagy egy régi telepítővel telepíteni.

Én is belefutottam mikor egy új gépre akartam az IceFX Trader Agent-et telepíteni. A régi gépen régi mt4 volt, míg az újra már a legfrissebbet raktam rá. Mit tapasztaltam? Hiába raktam be a szokásos experts és libraries mappákba a fájlokat, azt tapasztaltam, hogy a metatrader-ben nem látszik a robot. A fórumon kértem segítséget és meg is kaptam. Tulajdonképpen annyi a változás, hogy most már más könyvtárakba kell másolni, mint eddig. Erről szeretnék most egy kis tájékoztatót adni.

A robotokat eddig az mt4 /experts mappájába kellett tenni, míg az esetleges dll fájlokat ezen belül a libraries mappába. Az indikátorokkal hasonló volt a helyzet.

Most már az MQL4 mappán belül lévő /experts mappát kell használni erre a célra. Ami viszont trükkös az egészben, hogy ha megnézzük egy frissen telepített metatrader mappáját, akkor lehet, hogy hiába pakoljuk az MQL4/experts mappába a robotot illetve ezen belül a libraries-be a dll fájlt, nem biztos, hogy még működni is fog.

Ahhoz, hogy 100%-osan jó helyre kerüljenek a fájlok a következőt tegyük.

  1. Indítsuk el a metatradert
  2. Válasszuk ki a Fájl menüt és kattintsunk az Open Data Folder-re (Open Data Mappa)
  3. Az így megnyíló mappákat használjuk a robot telepítésére (/experts, /experts/libraries)

Így már működni fognak a robotok, illetve újra láthatóak lesznek a navigátorban.

1 komment

Címkék: frissítés robot forex ea devizapiac devizatőzsde expert metatrader mt4 build604

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr325816676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ritkankell 2014.02.17. 13:21:45

Meglett a frissített mt4, nincs a fálj menüben open data folder , csak "rendszer mappa megnyitása" És oda hiába másolom be az experteket nem működnek ,
de egyébként alapból benne volt már. Admiralnal vagyok, észlelt valaki hasonló problémát?
süti beállítások módosítása