Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Zulutrade magyarul!

2010.04.22. 16:21 Miskolci

ZuluTrade - Autotrade the Forex Market like never before!

  

Ma délután egyszercsak felbukkant a Magyar zászló a Zulutrade oldalán. Hoppá! Gondoltam megnézem. És igen! Rengeteg infó már magyarul olvasható az oldalukon. Talán így még egyszerűbb kipróbálni ezt az érdekes szolgáltatást.

Egyébként én már több, mint egy hónapja futtatok náluk demó számlákat és azt gondolom, hogy akár tényleg működhet is a dolog. Akik az én oldalamról regisztráltak, azoknak látom a számláinak összegét és úgy látom vannak igen szép eredmények. Van akinek az 50000$-os demó 30 nap alatt 960315$ lett. Ezen kívül született mégegy 90000$-es eredmény. 11 demó számlából 8 plusszban jár és 3 veszteséges. Egy éles számlát látok. Az 500$-ról 858$-ra nőtt eddig (kicsit több, mint egy hónap alatt.)

A lényeg, hogy körültekintően válasszunk jelszolgáltatót (provider-t). Én személy szerint azt javaslom, hogy futtassuk 30 napig demón azt a szolgáltatót, akit kinéztünk és ha jól teljesít, akkor tegyük élesre. Nem éri meg a kapkodás.

Az én jelenlegi számlámat a jobb oldali hasábban lehet megnézni (Zulutrade logo).

 

30 komment

Címkék: befektetés signal forex devizatőzsde zulutrade

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr341942865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C4rt3r 2010.04.23. 08:32:51

Szépen teljesítenek a robotok :D

C4rt3r 2010.04.23. 10:03:21

Azt azért elmondanám, hogy az én droidom 1.3272-őn kötötte a SELL-t, majd nem zárta le! Így most, tíz órával később, hogy visszajött az árfolyam, 1.3282-őn zárta VOLNA, ha reggel nem ijedek meg és nem zárom le a mélyponton: 1.3221-en.... -40.8$, +8$ helyett.

Szóval a droid most sem hibázott, nálad miért zárta le?

Miskolci 2010.04.23. 10:11:08

@SzaboG:
Hát én azt nem tudom. Csak ő tudhatja.

bundy999 2010.04.23. 11:57:36

@SzaboG:
Hasonlóan jártam én is, csak én kb. 1 órája láttam meg és zártam le, pedig az is plusszosan zárt volna, de nem mertem kockáztatni, hátha újra visszaesik. Azért örülök, hogy nálam se zárt korábban, de nem értem miért, a beállításaim szerintem ugyanazok mint Miskolcinak (minden alap, csak a risk 0.3).

Miskolci 2010.04.23. 12:02:49

@bundy999:
Egy dolog volt más nálam szerintem. Az, hogy otthon kikapcsoltam reggel a laptopot és bejöttem munkába, ahol bekapcsoltam. Amikor elindítottam a metatrader-t, utána nemsokra rá lezárta a pozit. Tehát ezek szerint nem tudja teljesen ugyanúgy felvenni a szálat nyitott pozikkal, mintha mi sem történt volna.

Ferenc86 2010.04.24. 12:55:08

Sziasztok! Nemtudom ti, hogy álltok, nekem teljesen lenullázták a számlámat a robotok, köztük a hirider is, benyitott 10 pozit amit -210 pipben zárt le, és stb, vannak robotok amik nem is alkalmaznak stopt, na ilyennel többet nem is fogok alkalmazni. Forex shockerrel viszont megvagyok elégedve, az egyetlen robot amiben még bízom, fapturbo, megadroid is nagy nulla nálam.
Még egy nekifutásnak nekem is felkeltette az érdeklődésem ez a Zulutrade. Azt kérdezem, hogy ezek is robotok vagy élő személy kereskedik az egyes jelszolgáltatók mögött? várom a tapasztalatokat majd a Zulutradel.

C4rt3r 2010.04.24. 14:46:42

@Ferenc86: Azt én is megjegyezném, hogy több nyereséget hoztam össze kézzel, tapasztalat nélkül, mint a robotok!

Miskolci 2010.04.25. 18:40:00

@Ferenc86:
Hát a hirider ahogy én néztem és írtam is, nem kis egyenlegre készült az alapbeállításokkal. És ahogy írtam korábban, még a 3000$ is kis tőkének számít itt. De persze jól be lehet állítani kisebbre tőkére is, de az alapbeállításokkal biztos nem. Neked mekkora tőkét nullázott le?
Amúgy én még mindig a MegaDroiddal vagyok a legjobban megelégedve. Nekem még a heti két bukóval is pluszban van. Bár nem ez látszik a számlakivonatomon, de ez azért van, mert csak februártól nézi. Mivel annak idején 100$-ral nyitottam az éles számlám, még mindig sokkal jobban hozott a Droid, mint a bankok. Így én továbbra is igénybe veszem a szolgálatait :-)

Ferenc86 2010.04.25. 21:39:35

@Miskolci: Hát igen, én sokkal kisebb tőkével játszom. A hirider csak rátett egy lapáttal, nem csak ezt az egy robotot futattam, de utóbb kiderült elég kókányakat is meneteltettem, amit most a második fordulóban nem fogok, amint feltöltöttem az egyenlegem, illetve benevezek erre a zulu traderre is. S ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem, vannak ezek a szolgáltatók, vannak jók is ahogy látom, az ő eredménye nagyon jó, ez eddig ok. Na de vannak a követői, s rámegyek valamelyikére akkor egészen más eredményt mutat a követő eredménye, nem is hasonlít a szolgáltatóére. Ez miért van? Azthittem a követőnek ugyan úgy fog kinézni az egyenlege és ügyletei mint a szolgáltatónak! s egyik sem hasonlít rá.

C4rt3r 2010.04.25. 22:10:04

A zulutrade-n, ha jelszolgáltató vagy robotkészítő, akkor kapsz valami részesedést?
Van jutalék, vagy valami?

Mert ingyen szerintem senki sem bocsátaná rendelkezésre a megbízhatóan pénzt termelő megoldását. (A kókányoknak persze mindegy teljesen)

andris89er 2010.04.25. 23:02:49

Kedves SzaboG!

Az előző Zulutrades postban kijelentetted, hogy az én készülékemben van a hiba. Magyarul hülyének néztél amiatt, mert a Zulutradet használom.Megsúgom, hogy 1 hónap után, élő számlán jócskán dupláztam az egyenlegemet!Olvasom, hogy a te általad használt robotok igen veszteségesek.Kérdem most én: kinek a készülékében van a hiba?

C4rt3r 2010.04.25. 23:16:42

@andris89er: Jogos! Tényleg nem szimpatizáltam azzal a hozzászólásoddal! Tudsz erről valami bizonyítékot mutatni? Én kérek elnézést. Én demón próbáltam ki a zulutradet, de a rossz managelés miatt veszteségben zárta az egy hónapos tesztidőszakot. Számomra viszont áttekinthetetlen a szerkezete az egésznek, emiatt nem használom.

Más: az elmúlt két órában összesítettem a megadroidomat és a két számlára vetített egyenleghez képest 4.1%-os nyereségben van. (Ebben benne van, amikor kézzel zártam a veszteség közepette... ha nem zárom le, akkor 6.9%)
Ennek ellenére én az eladás mellett döntöttem. Nem tört, teljesen legális. A nettó 149$-os ár helyett akciósan 99$-ért megkaphatja, akit érdekel.

Miskolci 2010.04.26. 07:45:00

@Ferenc86:
Igen, ezt a jelenséget én is észleltem. A szolgáltató oldalán szinte minden nyereséges, de a feliratkozóknál meg épp ellenkezője. Ez szerintem valami manipuláció. Ezért minden szolgáltatót szerintem demón kell tesztelni legalább egy hónapig. Én is belefutottam már ilyenbe.

Miskolci 2010.04.26. 07:48:09

@SzaboG:
Igen, a jelszolgáltatók úgy tudom jutalékot kapnak a feliratkozók után. Nincs is ezzel semmi baj egészen addig, amíg a feljebb írt manipuláció nem jön a képbe. Ezért is kell olyan szolgáltatót keresni, aki valódi pénzzel kereskedik, mert különben hatalmas tőkére stop loss nélkül engedik rá a stratégiájukat, robotjukat és így aztán "soha" nem veszít. Minden szolgáltatóválasztás elött érdemes megnézni, hogy van-e nyitott pozija és ha igen, akkor az mekkora. Ez is árulkodó tud lenni.
Tehát mindent összevetve a Zulutrade-re is igaz, hogy körültekintően és ésszel kell csinálni.

Miskolci 2010.04.26. 07:49:55

@SzaboG:
Bizonyítékkal nem biztos, hogy tud, vagy akar szolgálni, de én momentán látom a számlája egyenlegét és alá tudom támasztani az állítást. Valóban szépen gyarapodott a kezdőtőkéhez képest.

Ferenc86 2010.04.26. 12:21:24

S azt eláruljátok legalább, hogy melyik szolgáltatóval sikerül ezt a jó teljesítményt elérni? Köszi.

C4rt3r 2010.04.26. 12:34:53

Szerintem pont ez benne a titkos összetevő :) Amúgy annyi jelszolgáltatóból nem lehetett egyszerű kiválasztani a megfelelőt!

Miskolci 2010.04.26. 12:43:35

Nkem nem titkos. Amúgy a hírlevelemben el is küldtem. Melyik választott szolgáltatóm hogy teljesített. 5-ből 3 plusszos volt, kettő meg veszteséges.
Nekem a nyerő eddig: BLACKFOX, PraetorianGuard, Pro-B5

De állítottam be stop loss-t ami alapból nincs bekapcsolva.
Illetve a maximális megnyitható pozíciószámot is jelentősen korlátoztam. Szolgáltatónként 2.

C4rt3r 2010.04.26. 13:43:01

Na megdumáltatok regisztrálok még egy demót a zulutraden!

pegasus007 2010.04.26. 15:44:57

Elsőre tényleg jól fest a Zulutrade. Kicsit belegondolva már skeptikusabb vagyok. Olyan emberekre bízzam a saját pénzemet akik lehet, hogy még annyira sem értenek az egészhez mint én sőt még olyan robotra hagyatkozom amelyik azt se tudom, hogy valójában mit csinál(zsákbamacska). A másik meg, hogy a jelszolgáltatóknak teljesen mindegy hogy milyen robotot készítenek, futtatnak ők így is úgy is megkapják a jutalékukat függetlenül attól, hogy minuszos vagy plusszos.

Miskolci 2010.04.26. 15:58:26

@pegasus007:
Igazad van. Ezért kell olyan jelszolgáltatót választani, aki éles számlán kereskedik saját pénzzel. Ez alapján is lehet listázni és szelektálni a szolgáltatók közül.

kosaferi 2010.05.03. 13:42:44

Sziasztok!

Én is lassan egy hónapja futtatom demószámlámat a zulutrade-n, és meg kell mondjam, hogy ha ügyesen be tudod állitani a money managment részét (ki, milyen lot mérettel, mekkora SL-al, hány kötése futhat egyidőben, max open lots), akkor nem nagyon érhet probléma. Mellesleg én is próbálkozom a szignál szolgáltatás részével is.
Az persze alap, hogy olyan szolgáltatót vegyél fel, akinek minél kevesebb nyitott kötése van.
És azért azon is el lehet gondolkodni szerintem, hogy mit is jelenthet a 2órás késleltetés demószámlánál...
Elég sok olyan szolgáltató van, akinek a kötése a demó számlámon már régen vár, hogy beteljesüljön, de a valóságban már rég le van zárva (ugyanis az alatt a 2 óra alatt sikeresen lezárult - te meg várod a következő trendet...)
Itt van a demószámlám: www.kosaferi.zulutrade.com/Follower.aspx?ref=1&id=185729
Ez pedig a jelszolgáltató dolog része, amibe belevágtam:
www.kosaferi.zulutrade.com/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=15447

Tokken 2010.05.03. 21:27:54

Sziasztok!

én is lassan 1 hónapja futtatom a demót a Zulun, én is azt mondanám, hogy eddigi teljesítmény alapján meggyőző lenne, viszont történt pár érdekes dolog amire felfigyletem
első és legfontosabb, hogy jelenleg 1000 pip + ban vagyok ennek ellenére -200 $ al kevesebb az alaptőke 50000 $-hoz képest, nincs nyitott pocíom és kb már 1 hete a tényleges adathoz képest 1000 pipes veszteségben vagyok.... nem is értem...

a másik fontos, hogy figyelgettem a futó kötéseket és volt olyan nyitott pozi ami éppen -250 pip-be volt majd visszakorrigált és később + ban zárt.... és a lezárt kötéseknél már csak -150 pip volt a legalacsonyabb érték

szóval sztem vannak itt még problémák és szemfényvesztés, demón legalábbis

várom azok beszámolóját akik már élőban nyomják egy ideje

üdv

Tokken

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2010.05.04. 16:01:48

Sziasztok,

Először is a mai hírlevélre reagálnék, személyesen akartam Miskolcinak, de nagyhirtelen nem találtam e-mail elérhetőséget. Tehát az angliai választások nem ma, hanem csütörtökön lesznek.

Másodszoris valóban a zulu demon vannak izgalmas furcsaságok, amik nem is tudom pontosan mitől vannak, ám az egész ott borul, hogy a signalok 2 órás késéssel érkeznek és hajtódnak végre, és 2 óra alatt teljesen átrendeződhet a piac. Szóval nem az igazi.

Ennek ellenére regisztráltam,(a te linkeddel Miskolci, ha jól sejtem akkor látni fogod a sikerességemet/bukásomat) és belevágok élesben. Amikor rákerestem máshol, mik a "független" vélemények a Zuluról, belebotlottam egy svájci emberkébe, aki 10 éve a forexből él.(mivel ellenőrizhetetlen, elhiszem neki) Ő ajánlja a Zulut, használja, természetesen csak óvatosan, tehát ő sem enged végtelen számú pozit megnyitni.
Üdv,
Öltönyös

Miskolci 2010.05.04. 20:36:59

@Öltönyös rabszolga:
Szia! Valószinüleg benéztem a Tuesday-t a Thursday-el. Kösz a korrekciót.

A Zulutrade-en nem két óra múlva hajtodnak végre a signálok. Ezt félreértetted. Csak az eredmények megjelenítése késik két órával. Ez egy védelem, hogy úgymond "ingyen" ne juthassanak tippekhez az emberek.
Én épp ma adtam hozzá újabb szolgáltatókat a számlámhoz. Az első 5-ből 1 bizonyult életképesnek eddig. Most tesztelek egy pár másikat is. Demón ki lehet így csemegézni a valóban jól teljesítőket.

Miskolci 2010.05.04. 20:37:31

@Öltönyös rabszolga:
Ja, és sok sikert a számládhoz! :-)
Csak ügyesen és óvatosan! :-)

Tokken 2010.05.12. 20:35:22

sziasztok

rég nem írt senki, tudna vki akinek élő számlája van tapasztalatokat megosztani?

előre is köszönöm

üdv

Tokken

Miskolci 2010.05.13. 21:17:00

@Tokken:
Én láttam jó és rossz eredményeket is. Az biztos, hogy nagyon óvatosan kell megválasztani a szolgáltatókat. Én demón tesztelek még, de azt tapasztalom, hogy a látszólag nagyon csábító és az eredmények alapján szuper szolgáltatók között is kb 70%-a minuszt termel. Szóval erősen ajánlott legalább egy hónapig demózni egy szolgáltatót, mielött élesre tennénk.
Bár az is jó megoldás lehet, ha kiválasztjuk a legrosszabbul teljesítő szolgáltatót és bekapcsoljuk a reserve funkciót, ami megfordítja a kötések irányát. Hmmm....lehet, hogy ki is próbálom :-)

Ferenc86 2010.05.16. 01:28:29

Miskolci! Ezt gondoltam amúgy a robotok esetében is! Ugye rengeteg rossz robot van, szóval csak nézni kell mit köt az ilyen demon, és benyitni az ellenkezőjét éles számlán!:))

boros_lajos 2010.07.23. 20:28:14

Sziasztok!

Valaki - aki már használja éles számlán a Zulutrade-t - meg tudja mondani, hogy mekkora lotokkal lehet élesben kereskedni?
Egyelőre demo számlákon tesztelem, és azt vettem észre, hogy vagy 1 lot a min, vagy 10 min. lot, vagy 100 mikro lot. Éles számlán hogy van a lot méret beállítás?

Köszönöm

Üdv mindenkinek!
süti beállítások módosítása