Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

FapTURBO szerver karbantartás és frissítés

2012.10.01. 16:12 Miskolci

Ma kaptam egy levelet a FapTURBO ügyfélszolgálatától, melyben értesítettek, hogy a szerverüket frissítették, ezért authentication problémák merülhettek fel a folyamatosan futó metatrader-eknél. Ilyenek például a VPS-en futtatott rendszerek. A problémát én is tapasztaltam ahogy beléptem a VPS-emre. Egy egyszerű metatrader újraindítás rendbehozta. Szóval akinek VPS-en fut eza robot, az nézzen utána, különben addig nem működik.

További hírként az 57-es verziót is beharangozták, melyen egész nyáron dolgoztak és hamarosan megjelenik. Kíváncsian várom, mert a jelenlegi 56-os verzió premium tagsággal igen siralmas, amit el is ismertek.

1 komment

Címkék: robot befektetés automata forex ea devizapiac kereskedés vps devizatőzsde fapturbo expert

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr914813727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mnemomic 2012.10.09. 20:58:36

tölthető az 57-es.
süti beállítások módosítása