Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

GoldWay forex

2012.07.08. 12:51 Miskolci

A GoldWay forex által nyújtott lehetőség már nem egy friss dolog. Olyannyira, hogy nekem már körülbelül egy éve van benne egy kis befektetésem. Amikor számomra felbukkant, nem volt még nagy múltja és nemigen tudtam eldönteni, hogy mennyire megbízható, stabil cégről és lehetőségről van szó.

Nos, az elmúlt egy évben úgy tapasztaltam, hogy egy szép fokozatosan alakuló, fejlődő cégről van szó és az egy évvel korábban, kísérletként befizetett tőkémre is 37%-os nettó profitot termeltek. Szolidan, de stabilan növekedett ekkorára a profit. Egy év után tehát úgy gondoltam beszámolok erről az eredményről és közzéteszem, hátha valaki hasonlóan kevés információval rendelkezett róluk, mint én annak idején.

Azt hiszem eljött az ideje, hogy komolyabban vegyem ezt a céget és lehetőséget és kilépjen a kísérleti stádiumból.

Hivatalos honlap:

www.goldwayforex.com

Itt egy kis lista az utolsó "pár" hónap eredményeiről fordított időrendi sorrendben:

 

GoldWayFOREX hozamok:

2011 Április: 10.08%
2011 Május: 3.81%
2011 Június: 5.01%
2011 Július: 4.83%
2011 Augusztus: 5.49%

2011 Szeptember: 5.41%
2011 Október: 6.67%
2011 November: 5.50%
2011 December: 3.29%
2012 Január: 3.29%
2012 Február: 3.95%
2012 Március: 4.56%
2012 Április: 2.12%
2012 Május: 1.22%

5 komment

Címkék: robot befektetés automata forex devizapiac kereskedés devizatőzsde goldway

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr524635811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Traderlala 2012.07.10. 17:01:02

Igaz szépek EDDIG az eredmények úgy ahogy a quantumnál is volt az első éves beetetéskor.
Nekem volt náluk számlám és addig még nem kértem vissza csak pár ezer forintot még csak csak küldték is vissza a pénzt de már nagyobb összegnél konkrétan 47.000.- forintnál többszöri levélváltás után kb 1 hónap átfutással kaptam meg a kikért összeget arra hivatkozva, hogy ennyi idő kell még külföldről visszaér. Nem beszélve arról, hogy azt már úgy küldték vissza, hogy több ezret levont a Paypal a visszakért összegből. Én nagyon nagy óvatosságra intek mindenkit csak olyan pénzt adjon oda amit kidobhatna az ablakon. Már csak azért is kellő óvatossággal kell eljárni mert a cím amit megadta a semmi közepén van még csak utat sem mutat arra a helyre a Google Map. És elég biztosnak tűnő információm van róla, hogy jogosulatlan pénzügyi tevékenység miatt a PFASZ is figyeli már a tevékenységüket. Véleményem szerint messze nem valósak azok az adatok amiket közölnek mivel semmilyen módon nem engednek betekintést abba, hogy mit mennyit hol kötnek azon mennyi volt a haszon. Ennyi erővel én is gyűjthetnék pénzt és ellenőrzés lehetősége nélkül mondhatnám azt, hogy ebbe a hónapban 2% haszonnal forgattam.

Miskolci 2012.07.10. 17:17:22

@Traderlala:
Igazad lehet. Tény, hogy az ellenőrzés nem túl egyszerű az ilyen adóoptimalizált egzotikus helyekre regisztrált cégeknél.
Egyébként a pénzkivétre eleve azt írják, hogy havonta egyszer utalalnak ki. Szóval ezt nem is titkolják. 5-éig kell mindig kikérni a pénzt. Ezután ugrik a következő hónapra.
Védeni nem akarok senkit, mert nem ismerek konkrét tényeket, hiszen nem vagyok benne a cégben és nem is a PSZÁF-nél dolgozom. De ha úgyvesszük, akkor a biztosnak tűnő infó is csak egy biztosnak tűnő infó. Na, meglátjuk! Egyébként én pont most akarok kivenni tőlük pénzt. Persze ebben a hónapban már nem teszem meg, mert felesleges lenne az 5-ei dátum miatt.
A másik dolog, hogy amit a Paypal levon, ahhoz meg nincs köze semmilyen más cégnek. Azt a Paypal vonja le. Ezt bele kell kalkulálni sajnos.

Traderlala 2012.07.10. 17:37:58

Természetesen betartva a határidőt 3.-án kértem vissza én is a pénzt de abba a hónapba nem kaptam meg. Azért piszkálja a csőröm a levonás mert még csak próbából a minimális kikérhető összeget kértem annyit kaptam vissza amit kikértem. Viszont ahogy nagyobb lett az összeg úgy egyből rám-terhelték a költségeket is. Végül is én már kipróbáltam, ki is szálltam, csak a nem túl kedvező tapasztalatomat írtam le. Nekem azért az sokat jelent főleg egy ilyen bizalomra épülő dolognál, hogy milyen gyors és korrekt a tájékoztatás. Ebből nálam ez a cég kettes alára vizsgázott. Nem egy bizalomépítő dolog, ha napokig nem válaszolnak az e-mailekre és a megadott számon is napokig elérhetetlenek. Előttem elrúgták a pöttyöst nagyon messzire. Természetesen aki akar az lépje be és építse az MLM rendszerüket. Én köszönöm nem kérek belőlük.

Miskolci 2012.07.10. 17:42:19

@Traderlala:
Értem. Köszi az infót a tapasztalataidról!

vegtelenpenz 2012.07.12. 20:51:41

Én nem értem hogy mi ez a nagy herce-hurca egyes cégeknél a visszautalással. Amikor az Oandától kértem ki pénzt, 2 nap alatt megjött (3-5 napra ígérték) és nem 47.000 Ft volt.
süti beállítások módosítása