Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex MegaDroid 1.39 - az új verzió

2012.06.10. 13:50 Miskolci

A napokban a MegaDroid legújabb verziója, az 1.39. Ezzel együtt a tagsági oldal is teljesen megváltozott. Most már nem csak egy statikus letöltő oldalból áll, hanem egy valódi tagsági oldalból, ahonnan az összes MegaDroid készítői által kiadott robotot letölthetjük és mindegyikhez láthatjuk az ajánlott beállításokat. Vehetünk újabb licenszeket, vagy épp az éles zámláinkat regisztrálhatjuk, változtathatjuk, stb.

Az új verzióban természetesen megint javítottak egy pár hibát, de megváltozott kicsit "külleme" is. Több információt olvashatunk a chart-on a robotról és a védelem is más lett, mint eddig. Én már felraktam az új verziót. A héten ezzel egy kereskedést bonyolított is.

A jó öreg MegaDroid tehát továbbra sincs elfelejtve és a támogatás nem szűnt meg hozzá. Mondjuk ez érthető is, mert szerintem egy jó kis robot.

Hivatalos honlap:

www.forex-megadroid.com

1 komment

Címkék: robot befektetés automata forex ea devizapiac kereskedés devizatőzsde expert megadriod megadroid

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr744576704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sahal 2013.06.07. 11:40:29

Eladom forex megadroid lincensem a mostani hivatalos ár HARMADÁÉRT! 7000Ft ért az első jelentkezőé. Kb. 3 éve vettem de nem volt időm futtatni. A belső oldalukról letölthető a robot miután megadtam az account felhasználónevét és jelszavát. A belső oldalukon megváltoztatható az e-mail cím és a tulajdonos neve így teljes egészében másra átruházható a lincense. Érdeklődni: asoka133@myopera.com
süti beállítások módosítása