Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Havi 3-6% profit! Kipróbáltam, működik!

2011.09.25. 21:23 Miskolci

A címben szereplő lehetőség már régen rámtalált. Még az év elején a figyelmembe ajánlották jópáran. Én viszont óvatos voltam. Sajnos megvolt ennek az oka, ezért nem ugrottam bele azonnal. Viszont hónapokig rajta tartottam a szemem. Főleg, mert egyre több elégedett forex-es ember keresett meg vele újra és újra.

Négy hónap megfigyelés után úgy gondoltam, hogy megérdemel egy próbát. Persze eddigre már éreztem, hogy ez egy nagyon jó dolog, de megfogadtam, hogy nem ajánlom tovább addig, amíg nálam is kipróbáltan jól teljesít.
Nos, a próbaidő letelt. Elégedett vagyok. Sőt! Nyugodt is. Még soha nem voltam ilyen nyugodt egy forex-es termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban sem. A lehető "legszívbarátabb" megoldás, hiszen nincsenek hajmeresztő drawdown értékek, csak szép szolid profitok. Hétről-hétre.

Ha valakit érdekel, hogyan tettem szert ilyen nyugodtan havi átlag 3-6%-os kamatos kamattal profitra, akkor keressen meg és én szívesen megosztom bárkivel, mert ez a lehetőség bárki számára elérhető! Sőt, ha valaki megkeres, akkor azt is megtudhatja, hogyan tud, havi 6-10%-ra is szert tenni!

Elérhetőségeim:
E-mail - jozsefmiskolci   @  gmail.com
Skype - jozsefmiskolci

13 komment

Címkék: befektetés forex profit devizapiac devizatőzsde

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr313256209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silverstar 2011.09.26. 17:04:08

Érdekel, várom a folytatást,mert ebből még semmi nem derül ki.

Hahn Csaba · http://www.honlaphozam.hu 2011.11.14. 22:26:13

Az én saját Automatizált Kereskedési Rendszerem havi 10%-ot hoz, most már több mint egy éve. Bárki megtanulhatja egy hasonló rendszer összerakását 5x3 órás tanfolyamomon. Akit a részletek érdekelnek, nézze meg a Facebook-on az oldalamat:

Hahn Csaba tőzsdei szakértő

shortosgyula · http://valodiforex.wordpress.com/ 2011.11.29. 13:03:13

@Hahn Csaba: El is hiszed amit ide leírsz vagy csak egyszerűen le akarod húzni a szerencsétlen szentgrálkeresőket?

Hahn Csaba · http://www.honlaphozam.hu 2011.11.29. 14:34:32

Nem a Szent Grált kell keresni, hanem összerakni egy jól működő automatizált kereskedési rendszert. A "rendszer" a lényeg. Egyébként én nem "termék"-et vagy "szolgáltatás"-t kínálok, hanem Know-how-t. Szívesen tartok ingyenes bemutatót is, ha van 2-3 érdeklődő.

shortosgyula · http://valodiforex.wordpress.com/ 2011.11.29. 22:18:19

@Hahn Csaba: figyu a szent grál mint olyan nem létezik. A trader maga a szent grál ha megfelelően tudja kamatoztatni a tehetségét.
Automatizált rendszer amit bárki összerakhat pikkpak pár óra után szintén nem létezik tehát te a lehúzós fajta leszel...Amivel tele van a net.
Remélem senki nem dől be neked.

Hahn Csaba · http://www.honlaphozam.hu 2011.11.30. 08:25:39

@shortosgyula: 6x3 óra alatt lehet összerakni. És természetesen utána is foglalkozni kell vele. Én nem tudom, hogy mivel van tele a net, mert ezzel a kérdéssel így nem nagyon foglalkozom. Nem húzok le senkit. Nem gyűjtök pénzt. Fix összegért átadom a tudásom, és főleg a tapasztalatom. Az én saját rendszerem nekem (4 számlán) közel 100.000 USD tőkével havi 12.000 USD-t hoz, úgyhogy "lehúzás"-ra semmi szükségem. A rendszeremet meg lehet nézni. Meg tudom mutatni. :-)

Miskolci 2011.11.30. 09:33:04

@Hahn Csaba:
Ez Zulutrade, vagy ahhoz hasonló rendszert jelent?

Hahn Csaba · http://www.honlaphozam.hu 2011.11.30. 16:54:33

@Miskolci: Nem. Illetve nem tudom. Gain-Capitalnél futtatok Ninja Traderrel "nem veszít" logikás scripteket. Ezt oktatom is.

jcsaba 2011.12.12. 06:17:07

Én inkább a ("zsákba macska"-ként drágának tűnő) tanfolyamot elvégzettek véleményére és gyakorlati tapasztalataira/eredményességére lennék inkább kíváncsi ...
(azt nem említve, hogyha ismernék jó
és ráadásul skálázható módszert ami 6-7 havonta duplázik, akkor miért árulnám pénzért?)

Miskolci 2011.12.12. 11:22:32

@jcsaba:
A kérdésedben benne volt a válasz. Miért árulnák pénzért? Hát pénzért! :-) Egyébként abban nincs is semmi rossz, ha valódi értéket adnak pénzért. Én legalábbis nem ítélem el.

jcsaba 2011.12.12. 16:18:44

Nem arra gondoltam, hogy azzal gond lenne, ha pénzért értéket adna.
Hanem arra céloztam, hogy ennek akkor lenne értelme, ha ebből legalább annyi jönne be, mint a kereskedésből (mert egyébként bagóért [értem ez alatt, hogy az oktatónak bagó, de a hallgatónak nem] miért adnék olyan tudást amivel a saját üzletemet kockáztatnám). De ebben az esetben még sem lehet olyan okés ez a stratégia, ha még az oktatásra is van mellette idő, ill. ha az abból bekaszírozott összeg is annyira fontos mikor pedig egyébként tuti hozamom van (a jelenlegi havi 12000 USD hozam mellett, ami 6 hónap múlva már 24000 USD lesz).
OK, azon lehetne vitatkozni, hogy a nyerő módszer terjesztése/terjedése csökkentené-e a sikert, de én nem rizikóznék az biztos.

vegtelenpenz 2011.12.15. 22:22:26

Én voltam ilyen automatizált forexes tanfolyamon, valószinűleg ugyanolyan vagy nagyon hasonlón mint amit ez a Hahn Csaba ajánl. Nagyon sokba került, de nem feltétlenül volt drága, mivel már megtérült. Kérdés?

Hahn Csaba · http://www.honlaphozam.hu 2012.02.01. 15:01:27

@jcsaba: A saját üzletmenetemet nem kockáztatom azzal, hogy eladom a know-how-t, hogy én hogyan csinálom az automatizált kereskedést. Az Automatizált Kereskedési Rendszerem működtetése mellett természetesen VAN IDŐM oktatásra. Hiszen ez a lényege az automatizálásnak, hogy nem ülök egész nap a gép előtt.

Viszont az oktatás nagy előnye, hogy mások ötletei is fejlesztik a rendszert. És ez nem csak nekem előnyös, hanem minden tanítványnak.

Végezetül azért is oktatok, hogy Magyarországon jobban terjedjen a tőzsdézés, azon belül is az automatizálás.

Tandíjat meg muszáj szednem, hogy megszűrjem az érdeklődőket. :-)
süti beállítások módosítása