Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Method 311 újratöltve

2011.01.25. 09:03 Miskolci

A mai nap megjelenik, illetve újratöltik a Method 311-et. Annak idején DonnaForex védjegyével indult a dolog, de ők később kiszállt mögüle. Most egy számomra ismeretlen Agatha Pips nevű hölgy neve alatt futtatják. Nem ismerem őt. Bennem az is felmerült, hogy ez csak egy kitalált marketing fogás, hogy ne kelljen teljesen átírni a honlapot.

Nade, nézzük miben is lett más a projekt. Korábban csak egy indikátort kaptunk, aminek jelzései alapján nekünk kellett manuálisan a pozíciókat megnyitni. Most adnak hozzá egy robotot is, ami automatikusan megcsinálja helyettünk ugyanezt. Bevallom és már az előző verzióban sem értettem miért nem volt benne ilyen lehetőség. Sok poziról lemaradtam amiatt, hogy az én időzónám szerint én rendesen aludtam, amikor a jelzéseket adta.

Így, hogy robotosították, már back test-eket is tudtak csinálni, ami természetesen pozitív eredményeket mutat. Hosszútávú stratégiának hírdetik, mely 60%-os profitot termelt átlagosan évente. Amit még tudni kell, hogy nem skalpoló stratégia.

Én már csak arra leszek kíváncsi, hogy a régi vevők is megkapják-e a robotot. Mindenesetre én örülnék neki. Nem mintha olyan meggyőző eredményeket produkált volna nekem korábban, de így legalább megpróbálhatnék valami nyerőbb beállítást összehozni rajta.

Meglátjuk!

Method 311hivatalos honlap

2 komment

Címkék: robot befektetés forex ea manuális donna devizatőzsde method311

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr652611638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C4rt3r 2011.02.01. 23:24:29

Az Admiralnal sem megy a megadroid?

pck_ 2011.02.03. 11:34:39

Szia
Sajnos nekem sem megy a 0 GMT-vel. Már két hete nem csinált semmit.
Augusztusban is ez volt két hét után jött a frissités 1.3-ra. Lehet most is ez lesz?
süti beállítások módosítása