Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex Bulletproof

2010.09.20. 18:47 Miskolci

Három hete volt, hogy napokig folyamatos marketing kampányban próbáltak kedvet csinálni egy újabb robothoz, melyet a FapTURBO készítőinek egyik tagja és csapata készített. Bevallom már majdnem teljesen immunis vagyok az ilyen kampányokra, de azért ez egy kicsit másnak tűnt. Nem a forex világában újszerű képregény stílus keltette fel a figyelmem, hanem több apró dolog. Hogy mik is? Hát ezeket állítják a Forex Bullet Proof-ról:

 

  • Az átlag robotok kb 400 soros programok
  • A Forex Bullet Proof több, mint 4000 soros!
  • A világ legbiztonságosabb robotja
  • 6 éve folyamatosan profitál, havi átlag 5%-ot, mint egy svájci óra
  • A money management miatt soha nem fog margin call-t okozni
  • Limitált felhasználói szám
  • 10000 példányt adnak csak el
  • Nemcsak metatrader-en fut, hanem azFXCM strategy Trader-én is!
  • 60 nap pénzvisszafizetési garancia

Nos, ezek is újdonságok egy Forex robottól a piacon. Ami a meglepő még, hogy meglehetősen reálisan írják le a mai robot piacot a honlapjukon. Nem árt elolvasnia annak sem, aki nem akarja megvenni ezt, mert megtudhatja, hogy miért is nem reális a havi sok-sok %-os profit. Főleg nem a 100, vagy akár többszáz %-os profit.

Ezek után én úgy döntöttem, hogy megveszem, mert a FapTURBO is hosszútávon bizonyít nekem, ezért nem gondoltam, hogy annál rosszabbat csináltak volna

Ja, és ami még lényeges, hogy csak 10000 példányt árulnak. Én biztosra veszem, hogy ha elérik ezt a számot, akkor valóban lezárják az árusítást, mert a FapTURBO Evolution-nál is így tettek. De persze erősen ösztönző marketing is ez.

Ha valakit érdekel ez a lehetőség, vagy csak kíváncsi rá, akkor a következő oldalon olvashat róla:

www.forexbulletproof.com

Én már három hete tesztelem demó számlán. Az eredményeim a következő linken megtekinthetőek: Forex Bulletproof

Amit tudni kell erről a robotról, hogy elég érdekes a kereskedési ideje. Nem a "szokásos" éjjeli madár. Nappal is köt, de csak szerdán és csütörtökön. A hét többi napján adatokat gyűjt erre a két napra. Szóval elvileg ugyanúgy javasolt a futtatása a többi napon is.
Két devizapáron fut. EURUSD-hez legalább 450$ tőkét javasolnak és USDJPY-hez 5000$-t. 
Átlag havi 5% profitot ígér a készítője. Majd kiderül!

Nekem mindenesetre az EURUSD-n 96$-t csinált (amihez 450$-t javasolnak) és 19$-t az USDJPY-en (amihez pedig az 5000$-t). Most per pillanat úgy gondolom, hogy ha csak EURUSD-n futtatnánk, akkor a három hét alapján bőven több, mint 5% profitot csinálna havonta.

 

 

10 komment

Címkék: robot befektetés automata forex ea kereskedés devizatőzsde fapturbo bulletproof

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr192310566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C4rt3r 2010.09.21. 22:20:47

Ha valakit érdekel egy Megadroid jó kedvezményesen, akkor keressen meg :) Természetesen legálisan vásárolt.

Educom 2010.09.22. 05:51:58

@SzaboG: Megveszem külgyed ....... How much is it ? :-)

C4rt3r 2010.09.22. 12:50:14

@Educom: Írtam ugyan üzenetet a blog.hu rendszerén, de szerintem egy e-mail címmel hamarabb egyezségre jutnánk.
Írj egy elérhetőséget, köszi.

imifx 2010.09.23. 17:28:55

Sziasztok!
Az előbb találtam a spam mappámban egy Forex Bulletproof -os levelet. Még aug.27.-én küldték. Egy ingyenes letölthető indikátort reklámoztak benne, jobban mondva az első 50 embernek ingyeneset. A kérdésem az, hogy valaki véletlen nem csippantotta le az indit? Csak mert elég jó jelzései vannak a képek alapján és szívesen kipróbálnám.

Ferenc86 2010.09.25. 15:06:32

1000dolláron backtesteltem 0.01 kezdő lottal ezt a forex bulletproof-ot, lenullázta. Ez egy ostoba martingale stratégiával dolgozó robot, semmi más. (Nemhiába kér min 5ezer dollárt tőkének..) S mint köztudott az összes martingale stratégia előbb vagy utóbb de nullázással jár. Aki nem akarja elveszteni a tőkéjét nem ajánlom ezt és az ilyen típusú robotok futtatását! Foglalkozzatok már a Forex Shocker és Premival ea-val, caspian ea, multivers a négy legjobb robot! Egyiket se látom a honlapon. Semmi duplázós stratégia, csak sima skalpok. Ezekkel vagyok egyedül plusszban no meg a jó öreg Fapturboval.

Miskolci 2010.09.26. 19:13:45

@Ferenc86:
A Premival már rajta van a listámon :-)

zsoci67 2010.12.16. 16:12:00

@Miskolci:

Szia!

Hogy-hogy Neked reggel 10 órakor zárta a trédeket a Bullet?
Nekem este 9-kor lezárta jócskán mínuszban, szerencsére a demón. Az élesben is zárt, de tegnap telepítettem és csak későn tudta nyitni a trédeket, így is -60$. kezdésnek!!

Miskolci 2010.12.16. 16:35:38

@zsoci67:
Hát erre nem tudok mit mondani. Ő csinálta, nem én :-)

Matheusz86 2012.03.18. 20:27:45

@Ferenc86: Így másfél év után is plusszos a Fapturbo? Mik a hosszútávú tapasztalatok?

Miskolci 2012.03.19. 17:23:18

@Matheusz86:
Hosszútávon azt tudom mondani, hogy hol plusszos, hol minuszos. Nálam egyhelyben jár.
süti beállítások módosítása