Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Interbank FX (IBFX) újítások

2010.04.11. 10:42 Miskolci

Gondolom mindenki hallott már az idén bevezetésre kerülő, amerikai brókereket érintő változásokról. Sajnos a "kispénzű" traderek ellehetetlenítésére irányuló módosítások azt eredményezik, hogy akinek amerikai brókernél van számlája, az másik után nézzen.
Erre viszont gondoltak a brókerek is, ezért ahogy sejthető volt elkezdik "áttelepíteni" székhelyüket más országokba, vagy újabb irodákat, divíziókat nyitnak Amerkikán kívűl.
Ez a bejegyzés is azért született, mert nekem az IBFX-nél van éles számlám, amin a MegaDroid fut. Soha, semmilyen problémám nem volt velük, ezért sajnáltam, hogy váltanom kell. Tegnapelött viszont küldtek egy levelet, hogy megnyílt az Ausztrál divíziójuk és hamarosan a UK irodájuk is, amivel az európai ügyfeleknek akarnak kedvezni. Persze a valódi okokat szerintem mindenki tudja. Viszont senki sem bánja. Véleményem szerint egy sima nyomtatvány kitöltésével átkérhetjük majd az amerikai számlánkat valamelyik új szekcióhoz és ezzel máris kikerülhetjük az új szabályozást.

30 komment

Címkék: befektetés forex kereskedés devizatőzsde megadroid ibfx interbankfx

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr941911396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bundy999 2010.04.11. 18:28:52

Én is értékelném, ha a tőkeáttét szigorítása után egyszerűen át lehetne helyezni a kinti számla egyenlegét mondjuk egy UK számlára, mert ugyanez a véleményem az IBFX-ről, mint Miskolci kollégának. Nekem ők az első "forexes" bankom, de nem volt velük semmi problémám eddig (bár pénzt még nem vettem ki, de remélem az is simán megy majd ha oda jutok:)), mindenben gyorsak és profik voltak, az eddigiek alapján csak ajánlani tudom őket (kivéve persze az őket érintő várható szigorításokat). Remélem a héten a MegaDroid is újra hozza majd a korábbi lassan de biztosan formáját, és újra plusszosokat köt majd. Bár inkább legyen két hétig "szabin", mint hogy veszítsen!:)

imifx 2010.04.22. 09:59:42

Kedves Miskolci!
A segítséged szeretném kérni:
Egész jónak tűnik nekem ez a myfxbook.com -os kimutatás, amit Te is megcsináltál a Megadroidos számládnak. Én is szeretnék egy ilyet csinálni magamnak, be is regeltem az oldalra, meg is adtam neki a szükséges adataimat, számlaadatokat, mindent, de folyton Pending -ben van az állapotom. Az miért lehet? Nem tölti be a számlám, akármit csinálok...... :(((

Miskolci 2010.04.22. 10:43:54

@imifx:
A metatrader-ben is beállítottad a kiadó-nál?
Én először a port megadással akadtam meg, mert elsőre a példa alapján 1-et írtam be, de mint kiderült az csak egy példa szám volt, ami lehet, hogy mindenkinek más.

Miskolci 2010.04.22. 10:44:55

@imifx:
Bár utólag azt kell mondjam, hogy nekem az mt4i.com jobban bejön. Sokkal részletesebb statisztikát ad.

imifx 2010.04.22. 20:30:50

@Miskolci:
Csak nem akar ez a dolog összejönni nekem... :(

imifx 2010.04.23. 09:17:08

@Miskolci:
Nem, sajnos ezt még nem láttam! Pont ez kellett a sikerhez, most már minden okés!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

gabesz34 2010.04.26. 14:08:38

Üdv Mindenkinek!
Két éles számlát is csináltam,egyet az alparinál egyet az IBFX-nél. Melyiket ajánljátok?? Köszönöm segitségetek köszönöm.

Miskolci 2010.04.26. 14:19:27

@gabesz34:
Ha az Alpari nem US, akkor azt.

gabesz34 2010.04.26. 16:20:50

nem US az Alpari. Ok Köszi

gabesz34 2010.04.26. 18:17:41

@Miskolci:
De az Alparinál a micro számlánál vannak mekötések mint pl:max 2 nyitott posizió 0.01 lottal,még a cllassicnál meg a minimum lots 0.1.

Az IBFX-nél se lots mekötések se nyitott pozi meghatározások nincsenek. Azért kérdeztem hogy melyik lenne az aktuálisabb egy 500$ accountal.

Miskolci 2010.04.26. 18:23:03

@gabesz34:
Azért javasoltam az Alpari-t, mert az IBFX amerikai és ott nemsokára változnak a brókerekre vonatkozó szabályok, ami nem túl kedvező a kis tőkével játszóknak.

gabesz34 2010.04.26. 18:48:46

@Miskolci: deha jol tudom már van neki UK honlapja.www.ibfx.co.uk

gabesz34 2010.04.26. 19:37:58

@Miskolci:
ALparinál megtudom változtatni a micro számlámat clasicra?? nem találom a menüpontot. ha van valkainek ebbe tapasztalata az kérem irja meg.

gabesz34 2010.05.01. 11:05:34

@Miskolci:

Üdv! Közben az elöző hozzászólásom megoldodott.
Méegy egy kérdés,Alparinak 500$-t utaltam át de csak 453,29$ van számlámom. meg tudod mondani hogy miért? levon valamit? De ennyit? 47$-t. Irtam a supportnak de nincs válasz.

Miskolci 2010.05.02. 19:43:10

@gabesz34:
Hát nem tudom. Ezek szerint akkor enyit levontak. El tudom képzelni, bár hogy mennyire tisztességes, az más kérdés. A 47$ persze addig tűnik nagy összagnak, amíg nem többezer dollárt utalsz, mert akkor már nem olyan nagy összeg. Bár tudom, hogy ez sovány vigasz.
Nem tüntették fel valahol az utalási költségeket?

gabesz34 2010.05.03. 00:01:55

@Miskolci:
De. Idézet:
If you are depositing funds from outside the UK, the transfer will usually take 3-5 working days before appearing in your trading account.
Your bank will charge you for carrying out a bank transfer and our bank will charge you for receiving your transfer; if you are depositing from outside the EU, Barclays (our bank) will charge a fee of approximately GBP 6.00 per transaction.

6 fontot ir,akárhogyis számolom durván 2.000ft. az.

bundy999 2010.05.03. 07:49:30

@gabesz34:
Én is sokallom egy kicsit azt a 47$-t. Én 600-at utaltam (OTP-s számláról bankfiókból), és 590,64 jelent meg a számlán, szóval csak 10$ volt a költség. Ehhez képest a 47$ azért sok.

Miskolci 2010.05.03. 07:54:35

@gabesz34:
Hát az idézet nem tartalmazza az ő bankuk által levonandó összeget. A 6 GBP az EU-n kívüli országra vonatkozik. Mindenesetre én is megkérdezném tőlük, hogy mire vontak le annyit.

gabesz34 2010.05.03. 08:30:04

@Miskolci:
megkérdeztem,de még eddig nem kaptam választ. Köszi.

gabesz34 2010.05.04. 21:11:22

Üdv Mickolci Úr!
A creditet hogy tudom a metatraderben az egyenleghez csapni? A bonuszrol beszélek. Aki tud segiteni az kérem irjon.

Miskolci 2010.05.04. 21:12:29

@gabesz34:
Passz. Lehet, hogy sehogy.

gabesz34 2010.05.04. 21:41:07

@Miskolci: akkor most mi a frasnkó egyenlegem?
A Saját töke vagy az egyenleg??

Miskolci 2010.05.05. 07:25:52

@gabesz34:
Ha megnézed, akkor a kettő között a nyitott pozik összege a különbség. Tehát az aktuális összeget a saját tőke jelzi.

gabesz34 2010.05.05. 13:16:56

@Miskolci: köszönöm,erre gondoltam én is.Deakkor a creditet vagyis hitelt mikor használja fel? mikor esetleg lefogy a pénzem??

Miskolci 2010.05.12. 00:13:21

@gabesz34:
Hát ezt nem tudom. De szerintem hitelt kizárt dolog, hogy adnának. Itt mást jelent az biztos. Az igazság az, hogy nekem magyar nyelven fut a metatrader és így nem tudom melyik adatnak felel meg a credit.

finta 2010.05.22. 19:18:03

@Miskolci:
Csak egy ötlet mi lehet ott a hitel: talán ami a carrytrade-l összefüggene? Amúgy passz...

bundy999 2010.06.04. 10:13:34

Csak egy infó azoknak akiknek az IBFX-nél van számlája: én eddig még nem vettem ki tőlük pénzt, de mivel több fórumon olvastam, hogy néhány helyen ez nem egyszerű (nem jön a pénz, nem írnak vissza stb.), gondoltam kipróbálom. Azután, hogy a nyomtatványt hétfőn aláírva elküldtem nekik, szerdán már meg is érkezett a pénz a számlámra. Eddig is nagyon elégedett voltam velük (reméljük így is marad), de ez most gyorsabb volt mint vártam voltam. Egyébként az Alpari(UK) számlával is ez a helyzet. Szintén 2 nap alatt rendben megérkezett a pénz. Remélem ez nem egyedi eset és mindenkinek ilyen simán megy majd.

Miskolci 2010.06.04. 10:57:33

Már nem egyszer kaptam az IBFX-től levelet, melyben a "bankkártyájukat" reklámozzák. Lehet igényelni náluk IBFX-es Mastercard-ot, ami a forex-es számlával van "összekapcsolva" Azaz tudunk vele pénzt kivenni itthoni automatából, vagy vásárolni. Ez nem tudom, hogy adózás szempontjából hogy könyvelendő mondjuk, de elgondolkodtató :-)
És mellesleg nem kell withdrawal request-es nyomtatványokat küldeni, csak lemész a sarki automatához és készen is vagy. Persze a díjaknak azért nem árt utánanézni. De szerintem nem lehet több, mintha kikérnéd a bankszámládra a pénzt és utána meg onnan veszed ki.
süti beállítások módosítása