Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Elképesztő FapTurbo eredmények

2009.11.19. 20:37 Miskolci

Régen írtam konkrétan az eredményeimről. Pár hete beindítottam a tagjaim számára egy heti hírlevelet, amiben az aktuális heti, elért profitokat írom meg robotonként és számlánként. Eddig négy hete zsinórban minden futtatott robotom nyereséges. A Forex MegaDroid szépen stabilan muzsikál a maga nyugodt tempójában (heti 2-3 pozi), de a FapTurbo egyszerűen megtáltosodott. Míg a MegaDroid 104,52$-os tőkéből 4 és fél hét alatt 119,96$-ra "duzzasztotta az éles számlám, addig az új verziós FapTurbo az új devizapárral együtt a 251,57$c-es éles számlámból 433,72$c-et csinált!!! Remélem sokáig marad ez a felállás. Az biztos, hogy mióta jelentősen átvariálták az alapbeállításokat a kezdetekhez képest, azóta a FapTurbo sokkal jobban teljesít. Kezdem egyre jobban megkedvelni, pedig én a Droid-ot ajánlgattam jó ideje a megbízhatósága miatt. Még egy pár ilyen hét és nem is gondolok bele :-)

FapTurbo eredmények:

 

MegaDroid eredmények:

31 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde fapturbo megadriod

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr271537800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robkaq2 2009.12.02. 14:28:21

A megadroidot is totál alapbeállításokkal használod?

Miskolci 2009.12.02. 14:35:50

Igen.Kivéve a risk-et. Azt magasabbra vettem, mert megbízhatónak találtam a robotot.

robkaq2 2009.12.03. 09:30:47

@Miskolci: Üdv! Látom elszúrt most 1 kereskedést. Mennyire vetted a risket?

Miskolci 2009.12.03. 09:41:09

Igen. Hosszú idő után. Természetese megint akkor, mikor emeltem a risk-et :-/
De nem baj. Hagyom ugyanúgy. Majd ledolgozza. Amúgy 0,3 most a risk.

Tokken 2009.12.03. 09:45:24

szia!

mikortól emeled a téted a fapturbónál?? úgy értem mennyit kell még bizonyítania, hogy több pénzt is rá merj bízni a robotra a nagyobb profit reményében

üdv

Miskolci 2009.12.03. 09:49:24

@Tokken:
Majd ha lesz több pénzem :-)

Tokken 2009.12.03. 09:53:13

de ha lenne, tegyük fel :)

akkor mennyit lennél hajlandó kockáztatni?

Miskolci 2009.12.03. 09:56:54

@Tokken:
Csakis annyit, amennyinek elvesztése nem lenne komoly hatása a megélhetésünkre. Azért nem mondok számot, mert ez tényleg így van. Ha 10000Ft-ot tudok ilyesmire befektetni, akkor annyit, ha 200 millióm lenne, ami nem lenne kritikus veszteség, akkor annyit.
De szerintem ez egyértelmű. Olyan összeget nem szabad feltenni, aminek hiánya tönkretenne. Tehát hitelt nem vennék fel rá, hogy befektethessem.
De ez szinte minden forex-szel kapcsolatos oldalon le van írva. Csak annyi pénzt fektess be, aminek elvesztése nem okoz súlyos károkat.

Tokken 2009.12.03. 10:06:30

ezzel én is így vagyok, szoktam tözsdézni és már buktam is nem keveset, erre van egy félretett összegem és az kizárólag erre van, nem is számolok vele

de visszatérve a témához, akkor inkább úgy kérdezem, hogy megérett e már arra a fapturbó, hogy azt gondold több pénzt fektess be

robkaq2 2009.12.03. 10:16:09

@Tokken: azt láttam, hogy a 49-es verzióig nagyon lehúzták külföldi fórumokon. Ez meg elég új még...

robkaq2 2009.12.03. 10:16:54

@Miskolci: gondolom alap riskkel keveset kereskedett.

Miskolci 2009.12.03. 10:18:05

@robkaq2:
Úgy lassabban gyarapodott.

attikka 2010.01.19. 02:01:17

@Miskolci: Szia, a megadroid beállításai közt az agressive-et true vagy false ra állítod? nagyon köszi előre is, üdv

Miskolci 2010.01.19. 11:16:11

@attikka:
Nekem true-n van, ahogy gyárilag be van állítva.

attikka 2010.01.19. 22:28:26

@Miskolci: köszi. Ha két robot futna egy éles számlán (fap+megadroid) 5000usdvel az szerinted csökkenti a hatékonyságot?

Miskolci 2010.01.19. 22:58:47

@attikka:
Szerintem nem. Több embert ismerek, aki így használja párban ezt a két robotot egy számlán.

Skilly Willy 2010.01.21. 19:11:44

És milyen eredménnyel? :)

Miskolci 2010.01.22. 13:10:48

@Skilly Willy: Most januárban per pillanat a megadriod a jobb, mert a fapturbo-nak volt egy stop loss-a, ami lefaragta az ehavi profitját.

Norco 2010.03.09. 09:55:24

Hi Miskolci. MDroid alapbeáll téma. Mizújs az agresszív ümóddal? Kikapcsolva használod? Új droidosként 1 hó élő számla, 0,1 risk és agr ümód bekapcs 3 hét sikeres tréd után droidom 1 tréddel mínuszba fordította a számlám. Miután felmostam magam a padlóról, agr ümódot kikapcsoltam. Tesztelem így is, nálatok hogy megy? (A fórumon olvastam egy droidost aki 3 havi plusszt faragott le egy tréddel agr. ümódban. Eléggé elbizonytalanít. üdv, Norco

Miskolci 2010.03.09. 10:00:11

@Norco:
Nekem be van kapcsolva az agressive mód. Kezdettől fogva.
Eredményeim: miskolci-droid.mt4live.com/

Skilly Willy 2010.03.09. 13:44:42

Én is kikapcsoltam az agresszív üzemmódot, sok rosszat olvastam róla. Nekem is mínuszba vitte a számlám. Szerencsére már visszakértem a robotom árát, azóta sokkal jobban alszom. Nincs itt csodaszer gyerekek.

Miskolci 2010.03.09. 13:48:14

Hát nem tudom. Lehet, hogy csak nekem van óriási mázlim, de nekem termel a droid. Igaz, hogy lassan, de termel. Le is kopogom.
Az viszont igaz lehet, hogy nincs csodaszer. A droid sem az. De a 10% az 10%. Csoda kicsiben :-)

Skilly Willy 2010.03.09. 17:39:56

Én nem tudom hogy Neked milyen csodabrókered meg csodaszámlád van, hogy Neked minden szuperul megy, de örülj neki!! :) A 10% meg csak akkor kicsi csoda, ha kicsi a számlád... :) egy 100.000 USD 10% már egy kategóriával feljebb van a kicsinél :D

Miskolci 2010.03.09. 17:50:20

@Skilly Willy:
IBFX-en megy. Nekem is vannak/voltak vesztes pozik, de a nyertesek többet hoztak. Így jön ki a kb. 10%.

Norco 2010.03.09. 19:31:59

Hi Miskolci. Kösz. Folyamatosan ellenőrzöm a Te számlád is. A nagy buktámig én is mindent alapbeállításon használtam. Ahogy nézem, Te is ugyanazon időben hurkáztál egy nagyot februárban mint én, csak Te kb 1-2% plusszban maradtál. Nekem a visszacsatolás volt fontos tőled, hogy a bukta ellenére hagyod a cuccot agresszívben. Még optimista vagyok, mert azóta egyből ledolgozta a buktám a droid. A földön járva havi 5-10% nagyon tuti lenne, az a teljes évet tekintve 60-120%. Hajrá.

A másik dilemmám, hogyan tudnám dolgoztatni a robotomat 24 órában. Mint tudjuk ugye, Droidunk kizárólag kedd-csütörtök asian sessionben operál, scalping ümód. (bár lehet hogy hétfőn is láttam már aratni). Ez azt jelenti, hogy droid pihizik nap közben. Ekkor lehetne egy másik robottal dolgoztatni a pénzünket. Erősen gondolkoztam, hogy beruházok a FRWC 10 robotos válogatásába, de valahogy lebeszéltem magam róla. (Rövidnek találtam a két hónapos versenyidőt. Backtesztre meg nem adok. Félő, hogy a csupa noname versenyző a nagy nyeremény reményében, kockázatos stratégiával dolgozó robotot indított, ha bejön nagyot kaszálok, ha nem who cares elmélet szerint. Nincs mit veszteni alapon.)

Donna honlapján végigcsekkeltem az összes robot leírását. FAP Turbo-ban volt bizodalmam, de látva az elmúlt 3 havi havi sovány teljesítményt, illetve hogy Donna is felhagyott a tesztjével elment tőle is a bizodalmam. Fura az is, hogy Donna honlapján a droid után a legjobb másodiknak tartott robot Donna szerint is egy másolat....minden más robotról pedig csak rosszat ír.

Így hát marad a droid. Ahogy olvastam korábban létezett külön droidtactics tuning, ami a jelenlegi droid verzión nem működik. Donna ajánl a saját fórum tagjainak valami egyedi megoldást. Használja közületek valaki? Egyenlőre még nem regeltem Donnához, nem ismerem a részleteket.

Másik lehetőség: Használja valaki Droidunkat más deviza párban is? Én egyenlőre elégedett lennék ha az alap EURUSD alapon jól futna, de hátha valaki máshol is eredményesen használja.

Jómagam a forex-strategies-revealed.com honlapon csekkelem a kézi stratégiákat is. Egyre nagyobb késztetést érzek arra, hogy Edward valamelyik simple, complex vagy advanced taktikáját is kipróbáljam, de akárhogy is lesz, annyit sohasem fogok tudni "kézizni" időben, amennyit egy robot tudna dolgozni. Csak kéne egy sikeres robot végre...

Köszi a tippeket, üdv, Norco

tomwall 2010.03.11. 19:00:31

@Norco: Szia az éves 10% jelen esetben ha a pénzhez nem nyúlsz, Tőke +238%! KAMATOS KAMAT DOLGOZIK!Droidnál ennyire pontosan azért ez nem számítható,
de majd meglátjuk.
Üdv. tomwall

Norco 2010.03.12. 07:41:13

@tomwall: Hi Tomwall. Tiszta sor. Vettem a legrosszabb szenáriót. Él a mondás, ha már a fele igaz, elégedett vagyok. Fenti esetben ezért nem is kalkuláltam kamatos kamattal, ha mégis bejönne duplán lesz minek örülnünk....

rebus26 2010.05.02. 19:05:53

Sziaszok!

Arról érdeklődnék, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak a fap turbo-val kapcsolatban. Légyszíves írjatok. Én már több oldalt is átnéztem ezzel a robottal kapcsolatban, de megmondom őszintén hogy eltérőek a tapasztalatok. Köszönöm

Andi

Miskolci 2010.05.02. 19:13:24

@rebus26:
A tapasztalatok vegyesek. Szerintem nézz el a fórumunkra is:
www.forex.profikezdo.hu/forum

rebus26 2010.05.02. 20:32:22

Szia Miskolci!

Azt szeretném kérdezni, hogy a gyárilag ajánlott beállításokkal kereskedsz, vagy önállóan.

Andi

Miskolci 2010.05.02. 22:14:37

@rebus26:
Per pillanat saját beállításokkal, de még csak egy hete. Addig a gyári beállítások futottak.
A beállításaim nem titkosak, bárki megtudhatja, főleg ha feliratkozik a blog jobb felső sarkában.
süti beállítások módosítása