Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Fapturbo "Swiss" edition

2009.06.22. 20:11 Miskolci

 Pár napja jött egy hírlevél, amit korábban egy friss videó előzött meg a FapTurbo készítőitől. 8 hónapja készítenek egy új robotot, mely kiküszöböli majd a spread-ek okozta hátrányokat és az egyéb brókerfüggő technikai problémát. Saját fejlesztésű kereskedési platformot készítenek, tehát nem metatrader alpú lesz. Csak egy konkrét brókernél fog működni és amit még mindenképpen tudni kell róla, hogy valóban limitált példányszámban fogják értékesíteni.

Az új robot premierje június 25-re lett ígérve. Nos, kíváncsian várjuk. Biztos küldenek még újabb infót addig róla.

16 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr391201785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rák Attantam 2009.06.23. 11:29:13

Állítólag a Dukascopy-nál fog csak működni. Viszont akkor az 500 dolláros élőszámlával tesztelni kívánóknak befellegzett. Még ha sikerül is valami kedvezményes számlanyitási limitet is kialkudni a Dukasnál, akkor sem nagyon lehet majd 2-3000 dollárnál alacsonyabb minimum szintre számítani. Nem, mintha ezen limit alatt olyan nagyon megérné forexezni. :)

Miskolci 2009.06.23. 20:36:24

@Rák Attantam:
Igen, azt a videóból is éreztették, hogy nem "kispályásoknak" szánják.

JZO 2009.06.24. 16:12:47

hm... hm... hónapokat töltöttem el saját kereskedési platform és automatizált kereskedési rendszerek fejlesztésével. Jelenlegi technológiai szinten szerintem nem lehetséges olyan robot készítése, amelyik hosszútávon profitábilis maradna.

Szóval ez a Fapturbo elég gyanús, tesztelés nélkül belevágni öngyi dolog, ezzel szemben rögtön beletenni x ezer $-t viszont megint óriási kockázat.

Rák Attantam 2009.06.24. 21:39:59

A Föld is lapos volt anno... Vagy még mindig az? :)

ForexClub · http://www.forexclub.hu 2009.06.26. 00:27:38

Sziasztok! Néhány apróság a Dukascopyról. 1 lot azaz 100.000 egységnyi a legkisebb kötési egység. Ha figyelembe vesszük, hogy most Június óta "már" 10.000$-tól is lehet számlát nyitni, akkor egy kötés a tőkédnek a 10%-a. A FAP T srácoknak nagyon komolyat kell akkor tudniuk, hogy ez működjön is, mert ha nem, akkor 10 kötés és vége a számládnak. Egy viszont biztos, hogy a Dukascopy valódi Bankközi árakat ad (ECN - Electronic Communication Network)vagyis nem manipulálja, mit azok a market Makerek, akik inkább megemelték a spreadet, mert csak így tudták kivédeni, hogy a FAP-osok ne nyerjék el a pénzüket. A Dukascopynál a piac áll veled szemben, nem a brókered. Kíváncsian várjuk az eredményeket.

tlk 2009.07.01. 21:04:25

Én 2 napja vettem meg a fapturbo-t (149$ az ára de amikor elkezded meg venni a pl PayPal-al akkor egy szer csak megjelenik egy VAT és egyből 131 Euro lesz (149$~115Euro). Na mindegy ha igaz akkor 60 napi visszakaphatod a Kp-t ha nem Ok valami szerinted.
Mint több helyen is olvastam leg jobb akkor ha mindent hagy a gyári értéken.
Nekem eddig márkereskedett kettőt úgy 1 1 $nyereséggel.
A legszebb azonban az autopilot-tal szemben hogy ez egy számlán használható csak utána ujra 10$ és akkor lehet a második broker számlán is használnod.
Lehet hogy mégis valamit át kellene állítanom?

Miskolci 2009.07.01. 21:22:47

@tlk:
A FapTurbo-t egy újabb éles számlára nem 10$-ért tudod felrakni, hanem 10$ kedvezménnyel, azaz 139$-ért. De meg lehet oldani a brókerváltást egy levelezéssel is, ha át akarsz menni máshova.

Rák Attantam 2009.07.05. 12:34:08

Ha online fizetésnél zavar a VAT (ÁFA), akkor egyszerűen kövess el egy "tévedést" az országmegadásnál, és Hungary helyett állítsd pl. Croatia-ra. Voilá, nincs VAT... a fizetés keresztülmegy, senki sem kérdez semmit.

tlk 2009.07.07. 17:54:35

Kösz a VAT-os tippet csak egy kicsit elkésett de legalább ha valaki most fog venni akkor annak még bejöhet.
Nálam nem nagyon produkál a Fapturbo.
Van egy Fxopen 25$ (2500 cent + 100 bonus) számlám és a forexautopilot jun 10 -ota annyit csinált hogy levitte 2400-ra majd a fapturboval közösen most 2600 körül ingadozik a 4 lehetséges páron.Amit reggel összehoz a turbo du 2 minusszal el is játsza.

tlk 2009.07.07. 20:26:06

@Miskolci:
Nekem van egy FXopen és egy Liteforex számlám.
Jelenleg csak az FXopen-en van a FAPturbo.
Ha a Liteorexre is felakarom tenni akkor azt mondod hogy írak a Fapturbosok-nak és akkor megint adnak egy uj aktivávlási kódot, de gondolom akkor azt elvárják hogy az Fxopen-est töröljem ? :)

Miskolci 2009.07.08. 07:18:11

@tlk:
Ha mind a két számládra fel akarod tenni, akkor kell venned mégegy licenszet. Ami azt jelenti, hogy a teljes árból engednek 10$-t. Szóval 139$. Ha nem akarsz újat venni, akkor át lehet menni más brókerhez úgy, hogyha írsz a fapturbo-soknak és elküldöd a "bizonyítékokat" az előző számlád megszüntetéséről. De szerintem úgy is meg tudod oldani, ha egész egyszerűen kérsz egy aktiváló kulcs reset-elést arra hivetkozva, hogy valami hiva folytán nem fogadja el a régit (pl egy metatrader lefagyás és újratelepítés után). Nekem így is megcsinálták. Egyébként tényleg lefagytam és tényleg nem fogadta el. Szóval volt már ilyen.

tlk 2009.07.10. 17:02:55

Ezen a héten megint csalódtam,a robotokban.
Az Autopilot nem remekelt.Backtesztben ha sokat kísérletezel vele akkor találhatsz nyerő beállításokat,de ha megváltoztatot az idő intervallumot akkor már újra nem az.
A FAPT ugyan ilyen. Egy Fxopen számlát lassan de biztosan húz a nulla felé,úgy heti 100-150 veszteségekkel.
A megadroidról azt írják hogy nem volt március óta vesztes trade-je. Nekem backtest-ben összevissza csapkodot teli vesztes trade-kel , de igazán nagyon nem húzott el semilyen irányba sem.
Ilyen eredményeket elérhetsz pl egy Martingale expert-el is. Valakinek van esetleg ennél sokkal jobb tapasztalata?
Most már értem miért adják inkább el a szerzők a robotokat és nem magukat gazdagítják szép csendben.

tlk 2009.07.10. 17:10:40

Nem tudom hogy ezt itt működik-e?
De itt vannak a kivonatok.
(minden $centben értendő)
Szerintem ha találomra felveszel pozíciókat robot nélkül is tudsz ennyit.
A jövő héten egy komoly tesztnek vetem alá majd az LMT-t.





FxOpen

LiteForex




]]>

tlk 2009.07.10. 17:20:43

igy talán megy:
FxOpen
LiteForex
IBFX
FxCBS

tlk 2009.07.10. 17:21:25

bocsi de a blog nem nagyon érti a html-t.

Miskolci 2009.07.11. 11:53:44

@tlk:
Szia!
Hát nem tudom, hogy hogyan tesztelsz, de az erősen meglepő, hogy a droid tele van vesztes trade-el. Én is backtest-eltem sokféleképpen, de hogy tele lett volna vesztes trade-el, az szinte semmilyen beállításnál nem fordult elő.
A fapturbo is gyanús. Annak több a vesztes trade-je, de az túlzás, hogy lenulláz. Több a profit, mint a veszteség. Bár az is igaz, hogy az elmúlt nyolc hónap alatt pont a múlt havi mérlege negatív volt, de hosszútávon bőven belefér, hiszen 7 nyertes hónapja volt.
Szóval az biztos, hogy el lehet szöszmötölni a beállításokkal. Én például a fapturbo-hoz ajánlom Donnaforax beállításait. Azt hiszem donnaforex.com az oldala. Ott iratkozz fel a hírlevélre és hetente kapod a piachoz igazított beállításokat.
süti beállítások módosítása