Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Megjöttem

2009.05.17. 21:22 Miskolci

Letelt a két hétre nyúlott kiküldetésem, melyet sajnos internet nélkül kellett eltöltenem. Miután megjöttem, ellenőriztem és megnyugodva tapasztaltam, hogy a tagok Forex MegaDroid-jai változatlanoul jól teljesítettek a távollétemben.

Szóval még mindíg igen jól teljesít és ennek örülök. Remélem egy héten belül sikerül megnyitnom az újabb éles számlám és ráereszthetem ezt a kis pénztermelő gépezetet.

4 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde megadriod

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr921127493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gé1 2009.05.18. 15:41:22

Szia!

Használsz FAPturbo-t éles számlán?

Miskolci 2009.05.18. 20:28:38

Per pillanat nem. De szándékomban áll.

Miskolci 2009.05.18. 20:29:12

@gé1:
Illetve korábban már használtam élesen is.

ogabi73 2009.07.15. 09:14:56

Szia!
Tudnál segíteni nekem?
Most vettem meg a Megadroidot de a beállításoknál elakadtam.Olvastam,hogy Te használod ezért kérek Tőled segítséget.A bemenő adatokban kellene módosítani?írnál egy konkrét beállítási példát?Ha nem itt akor az email címemre légyszíves.köszönöm előre is.
gorlik73@gmail.com
süti beállítások módosítása