Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Ingyenes Forex Tagság

2009.03.18. 07:38 Miskolci

Rövid leszek és tömör. Egy új "doboz" jelent meg a blogom jobb felső sarkában. Kérem a kíváncsi emberek érdeklődő látogatását!

Mellesleg bár még csak két napja indítottam újra a FAPTURBO 44-es verzióját rendeltetésszerű felhasználás mellett, de eddig jónak mondható az eredménye. A teljes igazsághoz hozzátartozik az is, hogy szegény robot alig tud pozíciót nyitni, mert olyan magas lesz a spread az este folyamán az FXPron, hogy kb. 80-90%-ban csak egy devizapárral tud kereskedni. Nem baj. Ezt a hónapot már ezen a számlán fogom futtatni, aztán kipróbálok másikat is.

4 komment

Címkék: befektetés forex tagság devizatőzsde fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr591009054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomsabi 2009.03.24. 18:26:53

Üdv!

Találtam egy új robotot ami elég ígéretesnek tűnik, meg elég nagy volt a felhajtás is körülötte. Most kezdtem el tesztelni, a backtestek is egész jók lettek!

Itt a cím:
www.theforexfantasy.com/

Ha pedig valaki szeretné megvenni az ár töredékéért az privizzen :)

Miskolci 2009.03.26. 12:54:26

@Tomsabi:
Szia!

Hogy remekel a robot?
Beélesítetted már?

Eagle1 2009.03.30. 19:05:13

Az ár töredéke alatt az ingyenességre gondolsz :D

Amúgy sziasztok, most találtam rá a blogra,elkezdem a téma felderítését...

Mit javasoltok, melyik robotba ruházzak be előbb? Szkeptikusan állok a témához, de kiváncsi is vagyok. Demo számlán tesztelgetnék kicsit eleinte.

Miskolci 2009.03.30. 20:07:17

@Eagle1:

Szia!

Én elfogult vagyok, de a FAPTURBO-t javaslom.
Bár most jön egy új robot. Hamarosan megjelenik (holnap).
süti beállítások módosítása