Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Fapturbo, eddig elég jó

2008.12.16. 08:47 Miskolci

Régen jelentkeztem, mert el kellett utaznom és nem tudtam internetezni. Így sajnos kiesett egy hét a forex-ezésből. Pont amikor a FAPTURBO-t kezdtem el tesztelni nagy izgalommal.

Egy hét után a 300-as egyenlegemből 450-et csinált és itt szakadt meg a teszt az utazásom miatt. Tegnap éjjel végre újra be tudtam indítani és reggelre jókedvre derített, mert már 530 volt az egyenleg. Szóval eddig meg vagyok vele elégedve. Ilyenkor csak azt bánom, hogy nem dollárban nyomom már, hanem csak centben. Így egyenlőre csak 2,3$ a profitom :-) és nem 230$ :-/

Remélem így folytatódik. Közben az Autopilot sajnos az elutazásom elött lenullázta az ottani egyenlegem. Igaz nem "rendeltetésszerüen" használtam. Tegnap őt is újra útjára indítottam 170centtel. Meglátjuk. Most szigorúan csak EURUSD devizapárral dolgoztatom, ahogy az a használati utasításban benne van.

Szólj hozzá!

Címkék: befektetés forex devizatőzsde autopilot fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr49825640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása