Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Cashflow program - Cashflow Mérnök

2014.02.23. 21:42 Miskolci

Ebben a bejegyzésben egy nem forex-es terméket szeretnék ajánlani. A pénzhez azért természetesen van köze. Több, mint egy évvel ezelőtt rám talált egy magyar fejlesztésű program a Cashflow Mérnök csapatától. Azóta használom és nekem tetszik/bevált. Van egy ingyenes verzió, a Cashflow Előrelátás. Illetve van egy fizetős változat, ami ennek a bővített, nagyobb tudású verziója. Ezt én azután vettem meg, hogy az ingyenes verziót kipróbáltam és megtetszett a koncepció, de szükségem volt a több funkcióra. Alapvetően egy olyan cashflow program ez, amiben a bevételeink, kiadásaink és tulajsonképpen szinte minden pénzzel kapcsolatos dolgunkat kezelhetjük, tervezhetjük. Mindenféle kimutatást tud készíteni, célokat tudunk vele kezelni, kalkulálni. Van egy jópár funkciója, amit én nem használok, de például elmenthetjük vele egy helyen a jelszavainkat, bevihetjük az okirataink lejáratát, melyre figyelmeztet. Vagy épp kölcsönkért,- adott dolgokat is beleírhatunk magunknak. Akár pénzről van szó, vagy akár egy cd-ről. Hiteleket és ingatlanokat is bevihetünk a rendszerbe a járműveink mellé. Szóval sok mindent tud, de mégsem bonyolult. Az eddig leírtak miatt gondoltam, hogy ajánlani merem olvasóimnak ezt a programot, hiszen 99%-ban olyanok olvassák a leveleimet, akik az átlagtól eltérően jobban odafigyelnek a pénzügyeikre.

3 komment

Címkék: cashflow cashflow mérnök cashflow előrelátás

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr915828984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegtelenpenz 2014.05.09. 17:13:13

Szóval egy program aminek úgymond kiadhatjuk az összes pénzügyi adatunkat, a netbankos jelszavainkat is beleértve, és még csak nem is drága.

Tudom paranoiás vagyok, de nekem most hirtelen így jött le. :D

Miskolci 2014.05.09. 19:05:02

@vegtelenpenz:
Igen, ott a kulcs szó. Kiadhatod. Nem kötelező.
Az egy funkció, amit ha akarsz beírod, ha nem hát nem. Tudod, elvileg a szomszédodnak is megmondhatod a pin kódodat, de nem muszály :-)

vegtelenpenz 2014.05.10. 09:00:14

Értem én, de a szomszédomnak pont ugyanopyan hülyeség megadni a kódomat mint ennek a programnak. :)
süti beállítások módosítása