Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Notifier EA

2013.03.02. 19:45 Miskolci

Pár napja bukkant fel a fórumon egy kis "segédprogram", ami azoknak lehet hasznos, akik mobiltelefonjukra is szeretnének valós időben információt kapni kereskedéseikről. Ez így elsőre hallásra talán furcsa lehet, de csak azoknak, akik maguk kereskednek a számlájukon. Viszont  egyáltalán nem furcsa ez a gondolat azoknak, akiknek egy, vagy több robot kereskedik a számláján egy vps-en keresztül a nap 24 órájában. Vagy éppenséggel, ahogy nekem is, egy kezelt számla keretein belül az én aktív közreműködésem nélkül történik kereskedés a számlámon.

A Notifier EA olyan szolgáltatást nyújt, hogy az okostelefonunkkal összepárosítva egy adott metatrader-t, melyen a figyelni kívánt kereskedés folyik, arról rengeteg információt kaphatunk. Valós időben értesülhetünk pozíciók nyitásáról, zárásáról,  profitról, egyenlegről, kérhetünk napi, heti összesítőt, stb.

Talán nem árulok el titkot azzal, hogy egy magyar fejlesztésű programról van szó, mely valóban rendkívül hasznosnak bizonyul azoknak, akik nem tudnak annyiszor számítógépközelbe kerülni nap közben, mint szeretnének, hogy meggyőződjenek számláik helyzetéről és nem elég mondjuk a napi értesítő e-mail a brókertől. Jómagam is kipróbáltam a múlt héten. Két napja teszteltem, mikor ezt a levelet írom. Én egyenlőre két demó számlát állítottam be rajta (ezekből korlátlan számú beállítható, figyelhető). Az egyiken egy robot kereskedik egy vps-en, illetve egy másikon én magam kereskedem manuálisan. Először a manuális kereskedésemet tudtam letesztelni vele, mert ott jött előbb lehetőség. Én még mindig rá tudok csodálkozni a technikára, mert amint nyomtam egy F9-et a metatrader-ben, hogy nyissak egy kereskedést és az "leokéztam", már jött is az értesítő üzenet pozíció nyitásáról a telefonomra. Tehát tényleg valós időben jött, kb. 1-2 másodpercen belül. Természetesen a zárásról is hasonló gyorsasággal kaptam az infókat. Azt később jöttek a robotos számláról is az üzenetek. Nyitott, zárt. Szépen dolgozott a robot. Majd péntek este jöttek a heti eredmények összefoglalásai is mert én azt is kértem. A Notifier EA-ban ugyanis beállítható, hogy a lehetséges értesítő üzenetek közül melyikre vagyunk kíváncsiak, melyiket kérjük.

Amit tudni kell még, hogy tudomásom szerint a korlátlan demó számlák mellett egy éles számlára használható egy licensz. Ez nem olyan jó hír. Az viszont örvendetes, hogy a licensz díja nem megújuló. Tehát nem havi, vagy éves díja van, hanem egyszeri. Ez pedig nettó 29$.

Hivatalos honlap:

www.notifierea.com

Végezetül, hogy el lehessen képzelni, hogyan is néz ki a telefonon, bemásolok ide pár képernyőképet, melyet a fórumról másolok ide, ugyanis oda már fel lett töltve pár.

Screenshot_2013-02-23-17-53-56.png

Screenshot_2013-02-23-17-53-33.png

Screenshot_2013-02-23-17-52-57.png

Szólj hozzá!

Címkék: mobil robot befektetés okostelefon automata forex ea devizapiac bróker kereskedés vps broker manuális devizatőzsde autopilot expert metatrader

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr685113548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása