Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Dukascopy ECN számla már 100$-tól

2012.01.02. 10:07 Miskolci

A múlt héten értesültem egy igen örvendetes hírről. A fórumon jelezte egy fórumtársunk, hogy a Dukascopy brókernél már 100$-ral is lehet nyitni ECN számlát. Aki nem ismerné ezt a brókert, annak csak annyit tudok röviden mondani, hogy egy megbízható svájci bank és bróker (svájcban előírás, hogy bróker csak bank lehet.) 

Igaz, nem metatrader alapon történik a kereskedés, hanem a cég saját platformjával, de eddigi ismereteim szerint igen gyors. Fórumtársunk a skalpolók álmának nevezte, hiszen minden megbízás ott és akkor teljesült, amhol és amikor kiadta.

A Dukascopy hivatalos honlapja: http://www.dukascopy.com

Infók az ECN-es számláról

3 komment

Címkék: befektetés forex devizapiac bróker broker devizatőzsde dukascopy ecn

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr323512914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rinyáldó 2012.01.09. 17:08:22

Tudom hogy kicsit más téma. De van tapasztalata valakinek a perfecto fx-ről? A dukascopynál nyitott menedzselt számláról van szó.

teotwawki 2012.01.09. 17:35:41

Regisztráltam egy 14 napos Dukascopy demó számlát. A Java alapú kereskedési platformjuk három dolgot kér a belépéshez: Login, Password és PIN.
A Login-t és a Password-öt elküldték a regisztráció során megadott email-címre, de a PIN-t nem. Így nem tudok belépni :(
Valakinek sikerült?

lekezelt1 2012.01.25. 19:37:04

@rinyáldó: Szia!

Láttam a bejegyzésedet és szeretnék rá válaszolni! A befektetésem néhány hete él a Perfecto FX nél. Eddig 3% ot értem el, de volt 5!!% is- ez eléggé ingadozó, de a vártakhoz képest sokkal jobb. A hasonló befektetésekhez képest tulajdonságai miatt kiemelkedő és a hozamok is szépen alakulnak. Én bizakodó vagyok a céggel szemben és külön öröm, hogy a pénzem egy svájci bankban van, ami a tőkevédelmet is garantálja! Üdv
süti beállítások módosítása