Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

ZuluTrade

2010.03.17. 09:36 Miskolci

A minap felhívták a figyelmemet a ZuluTrade oldalára. Régebben már láttam, talán az indulása kapcsán, de akkor valamiért nem fogott meg. Lehet, hogy még nem volt sok tagja. De most újra meglátogatva már azt tapastaltam, hogy erősen zajlik az élet.
De hogy mi is az a ZuluTrade? Egy olyan oldal, ahová bárki regisztrálhat akár forex szignálszolgáltatóként, akár a szignálok fogadásáért. És ami a legjobb, az az, hogy ingyenes. Egyedüli bevételük az, hogy rajtük keresztül kell számlát nyitni a brókereknél és az úgynevezett rebate juttatásokból tartják fent magukat. Tehát nekünk nem kell havidíjat fizetni és nincs belépési díj sem. Inenntő kezdve a rengeteg jelszolgáltatóból mi válogathatjuk össze, hogy ki "dolgozzon" a számlánkon, ugyanis automatán történik a kereskedés a mi közbeiktatásunk nélkül.

Természetesen részletes statisztikai adatok alapján választhatunk szolgáltatót, így akár olyan tradert is ráereszthetünk a számlánkra, aki már bizonyította, hogy az elmúlt egy évet abszolút sikeresen kereskedte végig.

Nekem most nagyon megtetszett. El is kezdtem a regisztrálást és nyitok egy új számlát neki egy próba kedvéért. Kíváncsi leszek rá!

Ezen az oldalon lehet bővebb információt szerezni:

www.zulutrade.com
 

Get Adobe Flash player

 

29 komment

Címkék: befektetés signal forex devizatőzsde autotrader zulutrade

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr271846341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

riker 2010.03.20. 09:15:01

Szia,
Úgy döntöttem, hogy kipróbálom én is a 30 napos demot, aztán meglátjuk. Viszont ha nem gond lenne néhány kérdésem:
Te kiket találtál alkalmasnak arra, hogy "kövesd"?
A beállításoknál miket érdemes használni, ha majd élesben alacsony összeggel akarom kipróbálni?
Maximum open lots?
Lot size? (ez gondolom micro legyen)
Fixed or Balance Lot Allocation?
Továbbá a signal provider beállításoknál:
Balance% ?
Limit \ Stop ?
A safe-t érdemes bepipálni?

Elnézést a sok kérdésért, ha van időd nagyon köszönöm a válaszaidat!

andris89er 2010.03.20. 16:29:27

Szia bár én nem a blog írója vagyok de én éles számlán csinálom a zulutradet.Pénteken lett kész a teljes regisztrációm szóval még csak 3open tradem van, sok tapasztalattal még nem rendelkezem.Ha alacsony összeg bár nem irtad mennyi pontosan, akkor micro számla, Balanced lot és a Balance ahány % az adott signal provider az egyenlegednek akkora részét használhatja.Amit eddig észrevettem a signal providerek tanulmányozása alatt az az, hogy sok tradet nyitnak (azért mert részesedést kapnak minden egyes nyitás után) ezért a maximum open lots magasabb szám legyen.Továbbá érdemes szerintem megadni Stop-ot mert kiderül a statisztikákból hogy rengeteg nyitott poziciójuk van akár minusz több ezer pipp-el, amik azért nincsenek lezárva, hogy jobban nézzen ki a statisztikájuk.Nekem 600$-os számlán 4provider van:World trade financial, LowestDD,Gradual increase és dangerousdan.Mindegyik 10% balanceval, 8 max total open trades-el, és 2max open trades/Currencyvel és mindegyiknél 80as stoppal.Dióhéjban ennyi:)

riker 2010.03.20. 19:00:11

@andris89er: Köszi az infokat! Én is nagyjából ezzel az összeggel tervezek számlát nyitni csak nem tudom, hogy majd a zulutrade vagy a megadroid termelje (vagy vigye el) a pénzemet. :)
Te hol nyitottál számlát, melyik brókernél?
Írtad, hogy a maximum open lots magasabb szám legyen. De mihez képest vagy kb mennyi legyen? Azt nem tudod véletlenül, hogy a demo számlán hol lehet beállítani, hogy ne 50,000$ legyen a tőke hanem mondjuk 500$. Így ugye reálisabb lenne a demo. :)

riker 2010.03.22. 20:03:24

Az 50.000-es demo számlába a belépéskor most plusz 7417$ fogadott. :) LowestDD-nek köszönhetően. :)
Nálatok mi a helyzet?

andris89er: az éles számládon te hogy állsz?

andris89er 2010.03.24. 21:47:19

@riker: Szia!hát volt egy kis időm és átnéztem a statisztikákat...igencsak megdöbbentett.Ezek a toppos 100%os nyerő providerekkel az a baj, hogy hagyják a minusz többezer pip veszteséget azért hogy jól nézzen ki a statisztika.De ha belegondolsz ez egy élő számlát úgy elvisz ahogy van...De szerencsére észrevettem PRO-B5-öt is aki ahogy a profiljában is írja ő nem fényezi ily módón a statisztikáját.Ha vmi rosszul áll, azt még kevés negativ pip-el lezárja.Igaz neki a nyerési aránya nem 100% "csak" 94 viszont a való életben rajta nem fog elúszni a számlád.az első évében amit zulun csinált 7000pip nyeresége volt!!!Úgy hogy ezekben benne vannak a lezárt negatívok is.Úgyhogy én benne nagyon megbízok.És inkább legyen havi 100pip biztos, minthogy elvigye a számlámat.Szóval szerintem gondold át te is, nézegest a statisztikát, főleg az open positions-t.Ja egyébként nekem Lowest DD még vesztett is mert beállítottam a 80pip-es stop-ot (amit a statisztikájában javasolt) úgyhogy 513$-al kezdtem PRO-B5-el.Ma 7pip-et hozott nekem az is elég, sok kicsi sokra megy:) Ja a beállításokkal most bátrabb vagyok:80% margin call o meter, és minden no limiten.

Szerintem gonold át;) Üdv andris

C4rt3r 2010.03.25. 01:35:34

@andris89er: Pontosan te vagy a Zulutrader célközönsége és ne kérd, hogy elmondjam miért. A te leírásodban minden benne van! (ha továbbra sem érted, nem az én készülékemben van a hiba!)

andris89er 2010.03.25. 14:25:53

Valóban nem értem hogy mi ezzel a baj nyilván az én készülékemben van a hiba;)

Tokken 2010.04.19. 21:03:34

sziasztok!

aki használja a zulut, tudna mondani néhány szót az eddigi eredményeiről, nekem elég ígéretesnek tűnnek a traderek

köszönöm a válaszokat

üdv

Miskolci 2010.04.19. 21:23:05

@Tokken:
Én ledemóztam egy hónapot vele és a kezdeti balfékes alapbeállításon egy nap alatt elszenvedett hatalmas vereség után ésszel beállított beállításokkal szépen működött. A lényeg, hogy az alapbeállítások öngyilkosak. No SL, végtelen megengedett lot méret és pozíciószám....
Most 3 napja újra indítottam egy demó számlát (max 30 napig működik egy). Itt a linkje:
miskolci.zulutrade.com/Follower.aspx?ref=1&id=185808

Van aki már nyitott éles számlát 500$-ral "nálam" és kicsit több, mint egy hónap után több, mint 750$-ja van.

pityka888 2010.08.04. 14:06:46

Helló!

Én is most nyitottam egy demót, és észrevettem a köv. mondatot:
-A Kereskedési Szignálok a Demó Számlákra 120 perc késleltetéssel érkeznek.-

Na most akkor hogy is van ez?? Ha a szolgáltató nyit egy pozit, akkor azt én 2 órával később fogom látni?? Addigra már mindegy nem?

A másik: ez nem is automatikus kereskedés? Állandóan figyelnem kell a monitort és frissítgetni az oldalt, az újabb szignálokat keresve? Vagy belehet állítani autora is, én seholse láttam olyat.

Megköszönném a válaszokat. Szevasztok.

Miskolci 2010.08.04. 14:23:20

@pityka888:
A 120 perc késleltetés a pozik megjelenítésének késleltetését jelenti. Nem a megkötés történik később. Ez egy védelem, hogy ne tudd lemásolni "ingyen" a pozíciókat.
A kereskedés a számládon automatikusan történik. Nem kell figyelned. A Zulutrade közvetít a számlád és a jelszolgáltatók jelzései között.

pityka888 2010.08.04. 16:09:20

Kösz a gyors választ.
Akkor kiváncsi leszek az eredményre.

pityka888 2010.08.05. 12:05:11

Megint én.

4 szolgáltatót beállítottam, de csak 1 kereskedik(system fx live).
Valójában a többi is nyitott, sőt már zárt is, de nem a számlámon hanem csak úgy, a Zuluban. A max. nyitható pozikat 10-re állítottam fejenként, a LOT-okat 20-ra, ennek méretét meg STANDARD-re. Szóval nem tom h most mi van, pedig a többi kereskedő is skalpol.

pityka888 2010.08.21. 12:09:55

Na most már jó, csak a LOT-okkal volt baj. Most mindent " NINCS LIMIT"-re állítottam és így már köt mindegyik. A SystemsFXlive- ot kiszedtem mert túl rizikós volt.
-GBP Fund 50.000-hez hozzá tett 2 hét alatt 9.348-at
-Easyer Done Than Said +17.000-et
-Fly on the Wall +1.052-t

Jelenleg: 72.000 $ (Fúú ha ez igazi pénz lenne...) :-D

szaki77 2010.09.27. 10:15:07

ZuluTade-et szeretnék, de nem tudom hol nyissak demó, aztán éles számlát. Nekem a következők lennének fontosak:
1. mikro LOT
2. magyar nyelvű ügyfélszolgálat (ha lehet)
3. könnyű utalás oda és vissza

Tudtok tanácsot adni?

Miskolci 2010.09.27. 15:30:08

@szaki77:
Szia!

Demóhoz még nem kell brókert választanod, az a Zulutrade rendszerén keresztül fog menni. Közben még nyugodtan gondolkodhatsz, hogy nyiss éleset.

atika79 2010.09.28. 08:45:00

Sziasztok!

Múlt hét hétfőn regisztráltam egy demó számlát.

12 szignál szolgáltató val mindegyiknek 4% kockázatot engedek az egyenlegemből. Ígí a marginom 48 %. Ez még bőven belefér. Jelen pillnatig 552 pipet csináltak nekem, egyenlegem 74800. Egy hét alatt 50%!!!
Nyitok egy éles számlát az AAAfxnél. Azért ennél a banknál mert átlagosan itt a legalacsonyabb a csúszási idő, azaz az idő amire a kereskedő brókerétől az én brókeremig megérkezik a signal. Ezt pipekben mérik.

C4rt3r 2010.09.28. 10:09:28

@atika79: a múltbeli hozam nem garancia a jövőbelire! Nagyon sok sikert kívánok!

Miskolci 2010.09.28. 10:21:29

@atika79:
Felsorolnád a sikeres szolgáltatóidat?

atika79 2010.09.28. 11:27:50

System fx live,Ying888,Trade experts,Mr wong's Fx,Low DD signal,Genexus GBP fund,Fx 2018, FLY ON THE WALL,Easyer Done Than Said,Currency Changers,Cheetah,Best Trader in Zulu

atika79 2010.09.28. 11:41:23

Ezek vannak most beállítva, de menet közben 1-2-őt már kicseréltem.

atika79 2010.09.28. 15:04:16

Na lásuk a medvét. Hamar ment a reg az AAAfxnél.
Kaptam 10% befizetési bónuszt.

Egy kicsit átszerveztem a signal szolgáltatókat, de a nagy része maradt.

Innentől kezdve élő. Tapasztalatokat írni fogom.

szaki77 2010.10.04. 10:59:23

Nyitnék az AVAFX-nél egy 100$-os számlát, azért itt, mert később szeretnék egy "nagy" számlát is nyitni és itt adnak bankkártyát, amivel a legegyszerűbben juthatok a pénzemhez.
Kérdésem: a Zulutrade az ilyen mikro számlákra is rátehető?

andris89er 2010.10.15. 14:00:31

Akit érdekel, hogy hogyan lehet biztonságos és nyerő a zulutrade az szóljón.
emailem: andris89er@hotmail.com

Attilaegom 2010.12.16. 11:51:21

@andris89er:
Szia van tapasztalat hogy hogyan működik élesben a zulu ??

Fegya16 2010.12.19. 13:11:36

sziasztok
nagyon kezdő vagyok,regiztem a zulun, de nem tudom hogyan használjam a demomat, valaki tud segiteni? előre is köszi

Miskolci 2010.12.26. 10:39:50

@Fegya16:
Kik kell választani pár szolgáltatót, akit szimpatikusnak találsz és hozzáadni a portfoliódhoz. Ezután én javaslom, hogy haladó beállításként azért korlátozd le a lehetőségeiket, mint például a korlátlan pozi nyitás és lot mannyiség.

Gugyela 2012.05.10. 17:44:29

Valaki esetleg használja még ezt az oldalt?
süti beállítások módosítása