Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

A Liquid Markets napi kamatot fizet a szabad margin után

2013.05.20. 12:23 Miskolci

A Liquid Markets bevezeti a napi kamat fizetést a számlatulajdonosok felé a napi szabad marginjuknak megfelelő arányban. A sávos kamatozás nem ugyanaz, mint a swap. Tehát nem a nyitott kereskedések után fizeti, hanem a bankokhoz hasonlóan a betét mérete után. Érdekes kezdeményezés ez a forex brókereg világában. Legalábbis számomra eddig még nem volt ilyen, vagy ehhez hasonló ajánlat ismeretes. Persze ez nem jelenti azt, hogy máshol nincs ilyen. Mindenesetre egyszerű felhasználóként bízhatunk abban, hogy ez akár ragályos is lehet a nagy konkurencia harcban. Meglátjuk.

A kamat jóváírásról részletesebben a hivatalos oldalon lehet olvasni:

LQD Markets kamat jóváírás

4 komment

Címkék: befektetés kamat forex devizapiac bróker kereskedés broker devizatőzsde tadawulfx LQD markets

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr245308175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2013.05.20. 13:48:23

Aranyos, de a példájukban picit túloznak, nem hiszem, hogy az átlag egyszeri traderre szabták volna. "Egy befektetőnk 23.725.000 HUF..."
Igen, tipikusan 27 millió van mindenki számláján, ugye?:)
És 27 millióra, 3700 forint kamat... mondhatni elenyésző:) Mindenki fordítsa le magának, de ettől nem lett kimondottan vonzó:)

Miskolci 2013.05.20. 15:14:51

@Öltönyösrabszolga:
Az igaz, hogy nem a kis befektetőkre írtak példát, de azért szerintem nem rossz kamat a 23 millió forintra az a napi 3700. Mert ez napi kamat. Azért havonta 100000 forint plusz nem kellemetlen. Mégha ehhez kellett 23 millió is. Főleg, hogy ilyet eddig nemigen adtak. Most meg fognak.

Ja, egyébként az átlag tréder annyira szubjektív. Emlékszem, amikor én elkezdtem a forex-szel foglalkozni, akkor 10-20$-os centes számlákon garázdálkodtam és nekem az 1000$-os számlák már nagy befektetésnek számítottak. Az átlagot kb. 100$-ra gondoltam. Aztán ez az összeg egyre nagyobb lett. Már nekem is ezres nagyságrendű számlám van és tudom, hogy az átlag ennél jóval feljebb van. Szóval amit megtanultam, az az, hogy nem magunkból kell kiindulni. Hidd el nem kevés ember tesz be simán 10-20 milliókat egy forex-es számlára.

Mindent összevetve nem védeni akarom az LQD-t. De ez egy olyan dolog, hogy eddig semmit nem adtak, most meg fognak. Szerintem ez nem baj.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2013.05.20. 15:19:21

@Miskolci: Jogos, nyilván csak ködös elképzelésem van az átlag tréderről, amit valahol 1 és 10 ezer USD közé tennék.
Persze, jobb, mintha semmit sem adnának, ha egy kitűzőt adnak, az is több, mint a semmi.

BeZol 2013.06.19. 10:43:53

Oanda számlám van 2011 március óta, ott is napi kamat van, aminek a mértéke attól függ, hogy milyen devizanemben nyitottam számlát. Oandánál ha carry trade-elsz, akkor pl. egy eurhuf short esetén a pozitív kamatkülönbözetet megkapod minden nap a számládra. Más brókercégnél ha jól tudom csak a stop csúszik odébb, és a realizálatlan nyereségbe kerül bele.
Itt kikalkulálhatjátok a kamatokat: fxtrade.oanda.com/analysis/interest-calculator
süti beállítások módosítása