Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

A Perfecto FX sztorim

2014.09.14. 12:26 Miskolci

Tudom, hogy ez a bejegyzésem sokaknak nem fog tetszeni. Illetve lehet, hogy tévedek mert csak keveseknek. Méghozzá az illetékeseknek a Perfecto FX-nél. Nekik biztosan nem. De igazából semmi szenzáció nem lesz benne, csak az én személyes történetem és gondolataim a céggel kapcsolatban.

Még tavaly év vége felé kiszálltam a Perfecto FX-es kezelt számla szolgáltatásából. Hogy miért, arról annak idején a hírlevélben írtam. Szerintem nem írtam olyat, ami durván sértette volna a cég jó hírét, csak egy egyszerű átleg felhasználó gondolatait osztottam meg, miért próbálok ki mást. Viszont erre a gondolatsoromra megkeresett a Perfecto FX és kizárt a partnerprogramjából. Ugyanis addig éltem azzal a lehetőséggel, hogy tovább lehetett ajánlani a szolgáltatásukat és ha valaki ezen ajánlás alapján szintén befektetett náluk, akkor a sikerdíjból jutalékot adott hónapról-hónapra. Szóval tulajdonképpen egy MLM rendszerben értékesítették a terméküket. Ebben nincs is semmi rossz, amíg minden eleme tisztességes az üzletnek.

Én az ajánlást úgy csináltam, hogy nem kerestem folyamatosan az embereket, hanem a heti hírleveleimben és itt a blogon megosztottam az én saját számlám eredményeit. Akit pedig érdekelt, az megkeresett. Nem is volt semmi gond. Ez így jól működött. Egészen addig, míg megosztottam a gondolataimat, hogy én miért akarok más céget kipróbálni. Ekkor kizártak az ajánlói rendszerből, mert nyilvánosan rontottam a jó hírét a cégüknek és ez súlyosan megsérti a szabályzatukat, hiszen annak értelmében nyilvánosan nem írhatok róluk negatív dolgokat. Azt most nem boncolgatom, hogy a hírlevél mennyire minősül nyilvánosnak, hiszen az csak a tagok személyes e-mail címükre megy ki, mint magánember. A blogon és az interneten ezt nem tettem soha nyilvánossá. De hagyjuk! Kizártak és ez a lényeg. Azt még megírták, hogy ha újra befektetek náluk és erről nyilvánosan tájékoztatom az ügyfeleim. Egyszer még írtam nekik, hogy ezt nem tartom korrektnek, de nem reagáltak. Igazából innentől kezdve nem akartam foglalkozni velük. Lezártam a témát.

De  pénteken kaptam egy partneri hírlevelet tőlük, ugyanis onnan nem töröltek. Abban pedig az állt, hogy a továbbajánlói rendszerükben változás áll be. Itt ragadott meg egy mondat, ami beindított pár gondolatot bennem:

"A Partner státusz megőrzése a jövőben feltételekhez kötött – Önnek 90 naponta legalább egy új direkt befektetővel kell növelnie ügyfélkörét."

Na, ez az, ami totálisan ellenszenvessé tesz számomra bármilyen ajánlói rendszert. Ha a fenti feltétel tényleg alkalmazásra kerül, akkor örülök, hogy már tényleg nem vagyok a partnerük. Számomra ugyanis nagyon gusztustalan dolog megfosztani olyan előnyöktől az embert, amiért már korábban megdolgozott és megérdemelte. Ráadásul úgy, hogy azzal a munkával már konkrét hasznot termelt a cégnek és méghozzá folyamatosan megújuló, ismétlődő hasznot. Tehát konkrétan büntet a rendszer, ha nem az ő elgondolásaiknak megfelelő ütemben növeli a hálózatot.

Tehát az egyik gondolatom az volt, hogy áttértek egy büntető rendszerre a jutalmazó helyett. A másik pedig az, hogy ennek vajon mi lehet az oka? Innentől kezdve kihangsúlyozom, hogy csak az én szubjektív gondolataim jönnek, ami csak az én fejemben fogalmazódik meg és semmi, de semmi adatom, tényem nincs erre vonatkozóan.

Pusztán az, hogy folyamatos beléptetés feltételéhez köti a partneri státuszt, bennem azt a gondolatot ébresztette, hogy vagy nem akar minden jutalékot kifizetni a cég, vagy valamiért mindenképpen növelnie kell az új belépők számát. Egyik felmerülő lehetőség sem merülhet fel egy jól működő mlm cégnél. Hiszen azoknál van valós termék, vagy valós szolgáltatás melyért cserébe fizet az ember. Az árból pedig részesedést tud adni az ajánlóknak. Ha tehát nem akarja egy cég kifizetni a jutalékot, vagy folyamatos új belépőkre van szükség a működéshez, akkor valami felborult a rendszerben. Vagy rosszul van beárazva a termék, vagy működésképtelen, fenntarthatatlan pénzügyileg a kifizetési rendszer. Egy jól működő MLM-ben matematikailag nem probléma, ha nincs új belépő, hiszen az eladott termékek árából biztonságosan működtetni tudja a cég magát. Az új vásárlókra csak azért van szüksége, hogy növekedjen a cég és érthető okokból minél több eladást tudjon produkálni. Csakúgy, mint a hagyományos kereskedelemben.

Mire akarok kilyukadni? Hát maradjunk annyiban, hogy nekem gyanús, hogy ennyire agresszívan csak az új belépőket behozókat tekintik partnernek és aki nem hoz folyamatosan újakat, azt nem. Valamiért mintha létfontosságúvá vált volna az új belépők behozatala a Perfecto FX-nél. Lehet, hogy ez nem jelent semmit és csak szimplán egy sokkal kedvezőtlenebb jutalékrendszert vezettek be pár partner számára, amivel bukhatják a korábban beígért passzív jövedelem lehetőségét. Lehet, hogy csak simán több profitot akarnak megtartani maguknak azzal, hogy ilyen feltételekhez szabják a partnerséget. Bízom benne, hogy csak erről van szó. Mert ha nem, akkor lehet, hogy gondok vannak?

6 komment

Címkék: befektetés mlm partner forex devizapiac kereskedés devizatőzsde perfectofx

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr996696375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Forex Klub · http://forexklub.hu 2014.09.14. 15:36:27

Szerintem jól látod!
Az 5Guldenről szóló fórum topikban korábban már le lett írva mindent negatív észrevétel a rendszerek működésével kapcsolatban.
forex.profikezdo.hu/forum/viewtopic.php?f=25&t=1394&hilit=perfecto
Szerény véleményem szerint a 3TGFX bróker köré épülő számlakezelő rendszerek mögött nincs semmilyen valós nyereség!
A kifizetéseket az új belépők tőkéjéből állták eddig. Ezek már kezdenek fogyni, tehát csökkenteniük kell a jutalék kifizetéseket, hogy minél később boruljon ki a bili.

szólásszabadság 2014.09.30. 19:13:11

Jó a cikk, köszi hogy megosztottad a véleményedet! Ebből kiindulva fel is kerestem magamnak a céget és részletesen kifaggattam a változásokról, mert vannak ismerőseim a befektetők között... A cég megbízottja egészen egyszerűen azzal magyarázta a változást, hogy olyan naggyá nőtt világ szinten a Partneri hálózat, hogy különböző kategóriákra lettek osztva a Partnerek, hogy specifikusan segítsék őket. Egészen pontosan 4 re. Ennek megfelelően osztanak be mindenkit és különböző támogatásokkal segítik az értékesítést - amit lássuk be amúgy sem nehéz folytatni 2.1%-os hazai és 0,05%-os eurós alapkamat mellett. A beszélgetés után leellenőriztem és regisztráltam magam Partnerként. Úgy történt minden ahogy mondták, az ajánlói partneri státuszt fogadtam el még egy videót is megnéztem erről, amit a cég állított össze. Látszólag mindent rendben találtam és éreztem a nemzetközi vonalat. A megszorítást szerintem az alvó partnerterek kigolyózására hozták, valamint egy olyan prémium gárdát hoznak így létre akik folyamatosan magas színvonalon öntik be a lóvét. Ez az átalakulás több nagy cégnél is megfigyelhető - kíváncsi vagyok a folytatásra, mi lesz ebből.

Miskolci 2014.09.30. 19:33:30

@szólásszabadság:
Hát, nagyon már nem akarok és tudok hozzáfűzni a dologhoz. Egyedül annyit, hogy "alvó" partnerek kigolyozása szerintem gusztustalan. Nem lehet semmivel kimagyarázni. Ha valaki már nekik konkrét folyamatosan megújuló anyagi hasznot hozott, attól ne vegyék el a korábban már beígért javadalmazást. Ez tulajdonképpen egy olyan egyoldalú szerződésmódosítás, ami igen hátrányosan érint egyes partnereket. Ha belegondolunk, hogy egy alvó partner folyamatosan kapja a jutalékokat az elvégzett munkájáért, azt motiválni fogja egy ilyen intézkedés? Nem, de talán ha folyamatosan kapja a jutalékot, akkor időről-időre ajánlani fogja az ismerőseinek, hiszen számára egy működő lehetőségről van szó.
Én fenntartom a véleményem, hogy valami nem okés. Vagy ha igen, akkor gerinctelenül átverték a korábban regisztrált partnereket és semmibe veszik a korábbi szerződésüket. Ha már mindenképpen módosítani akartak a kifizetési rendszerükön, akkor a tisztességes az lett volna - ahogy az más tisztességes mlm cégeknél így is van - hogy mondjuk szeptember 15 után regisztrált partnerekre az új feltételek vonatkoznak. A korábbiakra pedig a régiek.

c 2016.06.28. 19:52:07

Még 1,5 évig húzták, aztán becsukták a boltot.
Majd más néven újra kinyitják...:(

Miskolci 2016.07.04. 21:47:33

@c: Úgy látszik beigazolódott, hogy a nem egészséges üzletépítési modell bevezetése - a partnerek büntetése, ha nem hoz rendszeresen minden hónapban új tagokat - nem volt véletlen.
Egy egészséges hálózatépítői modellben csak javadalmazás van az elvégzett munkáért. Nem pedig büntetés, ha nem dolgozol.

Tudom, hogy sokaknak ez már késő bánat, de nem véletlenül éreztem én is túlságosan rizikósnak egy idő után a forex piacot. Főleg olyan "alacsony" kamattal, mint amit ezek a cégek ígértek. Utólag mondjuk már könnyű okosnak lenni. :/
süti beállítások módosítása