Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Kezelt számla: FX21 - ST1

2014.01.27. 20:33 Miskolci

Frissítés az eredeti bejegyzés megírása óta. Mindenképpen érdemes elolvasni a DCFX brókerrel kapcsolatban az itt található bejegyzést is!

 

Sokan kérdezték, hogy melyik céget választottam a PerfectoFX után. Most jött el az ideje, hogy ezt megosszam az olvasóimmal. Miután kivettem a nyereséggel együtt a 3TG Brokers-től a pénzem, amit a PerfectoFX kezelt, el is kezdtem azt átcsoportosítani a DCFxbroker-hez. Itt pedig az FX21 nevű csapat kezeli a számlát.
Itt egyenlőre az ST1 elnevezésű "csomagot" lehet választani, melynek a következők a paraméterei:

  • Minimum induló tőke: 1000$
  • Várható hozam: 5%/hónap (bruttó)
  • Tervezett floating: 4-5%/hónap
  • Tőkevédelem: 85%
  • Kereskedés módja: 5-20 fős kereskedői csapat kereskedése másolódik
  • Tőkeáttét: maximum 1:100
  • Kereskedések száma: átlag 350/hónap
  • Kereskedett devizapárok: 28 devizapár
  • Sikerdíj: 40%
  • Havi fix díj: 5$+0,15% (minimum 8$, maximum 100$) /hónap

A kereskedést január 13-án kezdték meg rajta. Tehát még igen friss, szinte ropogós a számla. Készítettem egy publikus számlakimutatást azoknak, akik szeretnék nyomonkövetni:

DCFX/FX21 - ST1 számlám

Akit érdekel ez a lehetőség, az nyugodtan keressen meg!

2 komment

Címkék: befektetés forex devizapiac bróker sikerdíj kereskedés broker devizatőzsde számlakezelés st1 kezelt számla fx21 dcfx

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr525785562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizardman 2014.02.15. 11:43:38

Szia miskolci!

Én is ismerem az FX21 csapatát, ráadásul volt szerencsém találkozni is az egész hóbelevanc egyik vezetőjével.
Én szívesen várom a tapasztalataidat, ugyanis amikor még mi beszélgettünk velük (kb fél éve), még nagyon a kezdeteknél voltak, akkor válogatták csak még ki a kereskedőiket világszerte.

Tehát ha valami történne, én szívesen venném, ha majd írnál róla bizonyos időközönként. :)

Ragadozoo 2014.10.26. 21:22:23

@Lizardman: Érdekes ez a komment, mert úgy tudom, hogy 2013 január óta működik élesben a számlájuk, tehát nem tudom, hogy hogy lehettek a kezdeteknél fél éve.
Persze annyit tudok én is, hogy folyamatosan tesztelik az embereiket és ha kell váltanak, szóval ezt inkább folyamatos kontrolnak érzem.
süti beállítások módosítása