Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Bitcoin Robot beüzemelés és tapasztalatok

2014.01.02. 20:36 Miskolci

Korábban ígértem a hírlevél olvasóimnak, hogy beszámolok a Bitcoin Robot megvásárlása utáni teendőkről és tapasztalatokról a beüzemeléssel és használattal kapcsolatban. Nos, most végre összeszedtem a gondolataimat és időt is tudtam rá szakítani.

Pár fontos dolog mindjárt az elején:

  1. A Bitcoin Robot nem egy szokásos expert advisor a metatrader-hez!
  2. Nem metatrader alatt fut!
  3. Nem szokásos forex brókereknél használható! Tehát nem használható eddigi számláinkon!
  4. A működéséhez viszont ennek is a folyamatos futás a feltétele, ezért egy vps, vagy egy állandóan bekapcsolt számítógép szükséges hozzá.

Kezdjük az elején. A vásárlással szerintem nem lehet nagy gond. A robot honlapján ki kell választani, hogy melyik verziót akarjuk. A verziók abban térnek el egymástól, hogy kapunk-e hozzá vps-t vagy nem. Mivel nekem már eleve volt vps-em, ezért én a legolcsóbb verziót vettem meg. Ez egy egyszeri díjas fizetés, nincsenek további havidíjak, vagy egyéb plusz levonás. Ami jó hír volt, hogy a feltüntetett árra nem jött még rá az adó, mint a clickbank-nál. Tehát a vételár annyi, amennyi ki van írva.

Vásárlás után egy tagoldalra tudunk belépni, ahol oktató videók és olvasnivalók mellett le is tölthetjük a robotot. Ez egy windows-os telepítő program, ami szépen fel is települ. Nincs is ezzel gond. A gond ott kezdődik, hogy hol is fog kereskedni ez a robot?

Nos, a robot a BTC-e-n keresztül fog a piacra menni. Ez egy olyan oldal/cég, ami bitcoin és egyéb elektronikus fizetőeszközök kereskedésével foglalkozik. Náluk kell egy ingyenes regisztrációt megtenni, ami szintén nem okozhat különösebb problémát. Ami egy kis fejtörést okoz, az az, hogy ide hogyan töltsünk fel pénzt, hogy a robot kereskedni tudjon. Nos, ehhez igen sokféle megoldást kínálnak fel abban a leírásban amit a robot tagoldaláról tölthetünk le. A sokféle megoldásból attól függően választhatunk, hogy mekkora induló tőkével akarunk indulni. Vannak kényelmesebb megoldások, de ott minimum 500$ kell. Vannak megoldások alacsony indulásra is, de azok időigényesebbek és több csatornán megy át a pénz, ami a kezelési költségeket növeli. Én egy olyan megoldást választottam, ami mind a két lehetőséghez jó szerintem, de számomra a jövőben a viszonylagos egyszerűséget nyújtja. Nem biztos, hogy ez a legjobb választás, de én egy olyan csatornát választottam, ami nagyon hasonló a Skrill-hez, vagy a Paypal-hoz. Ez a cég az OkPay.

Ha valakinek nincs még bitcoin-ja, mint ahogy nekem sem volt, az az OkPay-en keresztül USD-t tud befizetni a BTC-e-re. Itt a robot automatán átvált már "házon belül" dollárt bitcoin-ra és kereskedni tud vele. Ami dollárt átváltott bitcoin-ra, azt nem váltja vissza USD-re, hanem marad bitcoin-ban. Tehát, ha a robot már dolgozik a BTC-e számlánkon, akkor lesz dollárunk is ÉS bitcoin-unk is az egyenlegünkben.

Ha valakinek máshonnan volt már bitcoin-ja, akkor az akár kihagyhatja az OkPay-t is és egyből bitcoin-t fizet be a BTC-e-re.

Ezért írtam, hogy nagyon sokféle megoldás lehet.

Én a magyar bankszámlámról utaltam az OkPay-re (ez egy deviza átutalás, mert sajnos nincs magyar bankszámlájuk) és onnan befizettem USD-t a BTC-e-re. Ezután már csak össze kellett kapcsolnom a robotot a BTC-e számlámmal és a robot elindult. Az összekapcsolás abból áll, hogy a BTC-e oldalán belépve generáltam egy kódot, amit a robot programjában meg kellett adnom és ennyi.

A pénz visszautalása hasonló módon történhet, mint a befizetés. Ki tudom kérni OkPay-re dollárban és onnan haza a magyar bankszámlámra, de ami érdekes, hogy kifizetésre már a Paypal-t is lehet használni. De lényeges, hogy csak a dollár egyenlegünket. A bitcoin-jainkat át kell váltani dollárra, ha azt is ki akarjuk venni. Feltéve, ha valaki nem akarja bitcoin-ban tartani a pénzét. Ezt az átváltást a BTC-e-n belül meg tudjuk oldani.

Röviden, tömören ennyi volt a beüzemelés. Amit még lényeges tudni, hogy majdnem két hétbe került. Ennek az az oka, hogy az OkPay-nél ugyanúgy bekérték a személyazonosságot és lakcímet igazoló dokumentumok képét, mint egy éles számla nyitásnál a brókereknél. No, ez az ellenőrzés tartott sokéig, főleg, hogy elsőre nem fogadták el a lakcímemet. Igazából ez az én lustaságom miatt van, mert nem volt nálam épp semmilyen számlakivonat, csak a lakcímkártyám. Gondoltam, hogy azt nem fogadják el, de bepróbálkoztam vele. Nos, most már tutira mondhatom, hogy azt nem fogadják el.

Ami érdekesség még a robottal és a bitcoin-nal kapcsolatban, hogy ez a piac nem zár be hétvégére. Szóval szombat és vasárnap is megy a kereskedés és működik a robot.

Nekem két hét alatt kb. 4% profitot hozott. Meglátjuk mit hoz a jövő. Remélem csupa jót!

3 komment

Címkék: robot befektetés automata devizapiac bróker kereskedés btc broker devizatőzsde bitcoin bitcoin robot btc-e okpay btc robot

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr855722015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mihály Vági 2014.01.02. 23:56:58

Tisztelt Trader Kollégák !
Egy kereskedési lehetőséget ajánlok nektek ! Amennyiben úgy érzed, hogy sikeresen tudsz kereskedni a Forex piacon, akkor itt a lehetőség, és csak a munkád befektetésével komolyabb tételekben kereskedhetsz. Természetesen ehhez egy „Track Record” szükséges ahol bizonyítani tudod, hogy képes vagy, hosszú távon is profitosan kereskedni.
Konkrét érdeklődés esetén keress meg a vm@dtt-financial.com címen.

nettrainer01 2016.06.13. 19:36:31

Tisztelt Miskolci!

2 év távlatában ,profitot hozott az eszköz?
Sikeres?
Merjek bele vágni?

Előre is köszönöm a választ!

Miskolci 2016.06.13. 20:20:12

@nettrainer01:

Szia! Bevallom, egyszer úgy megzuhant a bitcoin árfolyama, hogy nem győzte a robot. Igazából már jó régen nem fut, mert a ki- és beutalás is nagyon körülményes volt akkor a sok igazi pénz és bitcoin átváltás miatt. Azóta már sokkal nyugisabb vizekre eveztem. Nem élvezem már az ilyen rizikós ügyleteket és a kevésbé kockázatos üzleti lehetőségek világára váltottam.
süti beállítások módosítása